• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
فرهنگ شهروندي در زمان بارش برف/اطلاعيه ستاد مديريت بحران شهرداري بروجن

با عنايت به بارش برف و برودت هوا خواهشمند است خادمين شهر رادر خدمت رساني هر چه بهترياري نمائيد.

کد خبر: 120755 تاریخ انتشار: 1401/10/20
نمایش: 1130
اخبار
با عنايت به بارش برف و برودت هوا خواهشمند است خادمين شهر رادر خدمت رساني هر چه بهترياري نمائيد.
 -1درزمان بارش برف از پارک خودروها در معابر اصلي که مانع از عمليات برف روبي و خدمت رساني به موقع مي گردد، جداً خودداريفرماييد.
 -2براي سهولت در تردد و جلوگيري از يخ زدگي، خواهشمند است نسبت به زدودن برف پياده روي مقابل منزل خود اقدام فرماييد.
 -3با برف تکاني درختان جلوي منازل و واحدهاي تجاري خود، به نحوي که به درختان آسيبي وارد نگردد خادمين شهر را در خدمت رساني هر چه بهتر ياري نمائيد.
 -4از پاشيدن برف پشت بام در معبر جداً خودداري فرماييد.
-5جهت عمليات برف روبي ، لطفاً از تردد غير ضروري با خودروهاي شخصي خودداري فرماييد.
 -6با توجه به اينکه در زمان بارش برف و يخبندان امکان جمع آوري پسماند، خانگي دشوار مي باشد و احتمال محبوس شدن زباله ها بين برف وجود دارد، حتي المقدور زباله هاي خود را نزديک به زمان حضور مامورين خدمات شهري محل، بيرون بگذاريد.
 -7 برف و يخ زدايي معابر در مراحل اوليه مستلزم انباشت برف يا يخ در مقابل درب ورودي منزل شماست. مستدعي است اينگونه برف و يخ را تا جمع آوري آنها در مراحل بعدي به کناره هاي ديوار هدايت کرده و مجدد به ميان معبر نريزيد.
با عنايت به گستردگي معابر و محدوديت امکانات، برف زدايي معابر مستلزم صرف زمان مي باشد. لذا صبر و تحمل شما خدمات رساني بهتر ما را به دنبال دارد.
با مشاهده هرگونه حادثه احتمالي از جمله آب گرفتگي،نشست سطح خيابان در اثر حفاري و...موارد را در اسرع وقت واز طريق تلفن 34222114 038و سامانه ي 137 در هر ساعت شبانه روز به شهرداري گزارش دهيد.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه