• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
ستاد بحران شهرداري بروجن در حالت آماده باش قرار دارد

همزمان با آغاز بارش برف تمام نيروهاي ستاد بحران شهرداري در آماده‌باش بودند و برف‌روبي معابر اصلي و خيابان‌هاي پرتردد شهر را انجام دادند.

کد خبر: 120757 تاریخ انتشار: 1401/10/20
نمایش: 633
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن : حمزه علي ولييان، شهردار بروجن اظهار کرد: بر اساس هشدارهاي هواشناسي، امشب شاهد برودت هوا و بارش برف خواهيم بود که قطعاً تردد درون شهري را با مشکل مواجه خواهد کرد وبه منظور تسهيل در پاکسازي معابر پوشيده از برف توسط عوامل شهرداري از شهروندان مي‌خواهيم از تردد غيرضروري خودداري کنند و از پارک خودروها در زير درختان و حاشيه معابر جدا خودداري نمايند.
شهردار بروجن خاطرنشان کرد: شهروندان از پارو کردن و ريختن برف پشت‌بام منزل خود به کوچه‌ها و معابر خودداري کنند و براي  سهولت در تردد و جلوگيري از يخ زدگي، خواهشمند است نسبت به زدودن برف پياده روي مقابل منزل خود اقدام فرماييد.
ولييان تصريح کرد:  به منظور جلوگيري از شکسته شدن شاخه‌هاي درختان و تأمين امنيت شهروندان  تقاضا مي شود با برف تکاني درختان جلوي منازل و واحدهاي تجاري خود، به نحوي که به درختان آسيبي وارد نگردد خادمين شهر را در خدمت رساني هر چه بهتر ياري نمائيد.
وي افزود: با توجه به اينکه در زمان بارش برف و يخبندان امکان جمع آوري پسماند، خانگي دشوار مي باشد و احتمال محبوس شدن زباله ها بين برف وجود دارد، حتي المقدور زباله هاي خود را نزديک به زمان حضور مامورين خدمات شهري محل، بيرون بگذاريد.
شهردار بروجن اضافه کرد : برف و يخ زدايي معابر در مراحل اوليه مستلزم انباشت برف يا يخ در مقابل درب ورودي منزل شماست. مستدعي است اينگونه برف و يخ را تا جمع آوري آنها در مراحل بعدي به کناره هاي ديوار هدايت کرده و مجدد به ميان معبر نريزيد.
با عنايت به گستردگي معابر و محدوديت امکانات، برف زدايي معابر مستلزم صرف زمان مي باشد. لذا صبر و تحمل شما خدمات رساني بهتر ما را به دنبال دارد.
  شهردار بروجن تاکيد کرد: تمام نيروهاي ستاد بحران  شهرداري در قالب سه اکيپ با تجهيزات کامل فعال بوده‌اند وعمليات برف‌روبي، شن و نمک‌پاشي معابر را از شب  گذشته انجام داده و در حال انجام مي باشند.
 
 
 
 

افزودن دیدگاه