• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
در گفتگو با رسانه ها عنوان شد

حمزه علي وليان شهردار بروجن ، در گفتگويي صريح با رسانه ها ، عملکرد اين شهرداري در خصوص بارش هاي اخير برف را تشريح کرد:

کد خبر: 120766 تاریخ انتشار: 1401/11/05
نمایش: 877
اخبار
مشروح اين گفتگو به شرح ذيل مي باشد :
 شهرداري بروجن در آبان ماه سال جاري نسبت به برنامه ريزي و اجراي دستورالعمل هاي ستاد بحران اقدامات لازم را انجام داد که از جمله مي توان به برنامه ريزي در حوزه به روز رساني تجهيزات ، حمل و نقل عمومي ، جلوگيري از حفاري هاي غيرمجاز ، ذخيره سازي گازوييل، نمک و شن ، صدور اطلاعيه ها ، هرس به موقع درختان ، هماهنگي جهت استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در مواقع نياز و خصوصاً در صورت بارش برف و مباحث مربوط به برف روبي و تقسيم وظايف نيروهاي ستادي اشاره نمود .
بر طبق امکانات و وضعيت موجود شهر بروجن را به سه قسمت جغرافيايي تقسيم کرده و اين مناطق مجهز به امکانات مساوي ، مورد نياز و موجود شدند .
اين شهرداري مجهز به ۳ دستگاه گريدر ، ۳دستگاه تيغه برف روب ، ۳دستگاه لودر و ۲ عدد بيل مکانيکي است که با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي اين امکانات افزايش پيدا کرد .
با توجه به حجم سنگين برف (در دو نوبت) و دستور العمل هاي مربوطه ، اولويت خدمت رساني و برف روبي با مراکز خدماتي ، مراکز سلامت و آموزشي ، معابر اصلي و کوچه ها تعريف گرديد ، که با توجه به نزولات جوي و برودت بي سابقه هوا عمليات برف روبي و شن پاشي ( بالغ بر ۳۰۰ تن ) در همان ساعات اوليه بارشها آغاز گرديد .
علي رغم همراهي بسيار خوب شهروندان برخي مشکلات از جمله توقف اتومبيل ها در معابر ، انتقال حجم برف از داخل منازل به معابر ، ازدحام در آرامستان و برودت بي سابقه هوا از جمله عواملي بود که خدمت رساني در اين حوزه را با تاخيراتي مواجه کرد.
از همراهي و مساعدت بخش خصوصي ، فرمانداري ، شوراي اسلامي شهر ، راهداري و برخي دستگاه هاي دولتي و امنيتي که بدون چشم داشت همکاري لازم را در اين خصوص داشتند صميمانه قدرداني مي نمايم ، اگر چه از اداره کل مديريت بحران استان گلايه منديم و نيازمند تجيهزات بيشتر براي خدمت رساني مطلوب به شهروندان گرامي در مواقع بحران هستيم .
در پايان ضمن سپاس مجدد از همراهي مردم و بخش خصوصي ، اعلام مي دارد که فرزندان آنها در شهرداري بروجن ، علي رغم کمبود منابع و تجهيزات با تمام توان و با بضاعت موجود در عرصه خدمت رساني مشغول به فعاليت بوده ، اگر چه وظيفه ما نيز آن است که بابت برخي مشکلات به وجود آمده براي شهروندان ، از آنها عذرخواهي نموده ، قدردان حمايت و همراهي  مردم خواهيم بود.
 
 
 

افزودن دیدگاه