• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
بارش هاي اخير وضعيت آسفالت برخي معابر بروجن را با مشکل مواجه کرد

معاون عمران و شهرسازي شهرداري بروجن با اشاره به مطالب منتشر شده در فضاي مجازي در خصوص آسيب وارد شده به آسفالت و زيرسازي معابر گفت: مدتي کمي پس از اجراي عمليات آسفالت برخي معابر، بارش‌ها و سرماي شديد ه

کد خبر: 120793 تاریخ انتشار: 1401/12/01
نمایش: 297
اخبار
به گزارش روابط‌عمومي شهرداري بروجن:
رامين رياحي با اعلام اين خبر تأکيد کرد: در همين راستا شهرداري بروجن براي يخ‌زُدايي و تسهيل عبور و مرور اقدام به شن‌ونمک‌پاشي در تمامي معبرها به‌ويژه معابر داراي شيب بيشتر و ترافيک سنگين‌تر  کرد.
وي افزود: با توجه به از بين رفتن استحکام آسفالت به‌علت استفاده از نمک، به‌ويژه بر روي آسفالت‌هاي جديد با عمر کوتاه، مي‌توان تخلخل در سطح آسفالت و نفوذ آب‌نمک به داخل آن را مشاهده کرد که باعث آسيب بيشتري خواهد شد.
رياحي تصريح کرد: خيابان سعدي و ميدان نبوت بروجن از جمله اين معابر در سطح شهر به‌شمار مي‌رود.
وي يادآور شد: مسير فرعي تازه‌تأسيس بلوار ساحلي براي توزيع و کاهش بار ترافيک ساير معابر شهر و ترميم ميدان به‌صورت موقت بازگشايي و در اختيار شهروندان به‌منظور عبور و مرور قرار گرفت.
معاون عمران و شهرسازي شهرداري بروجن اظهار داشت: اما با توجه به اينکه اين مسير هنوز به‌صورت کامل آماده‌سازي نشده دچار آسيب‌هايي شده که قابل پيش‌بيني بوده است.
وي گفت: در همين راستا شهرداري بروجن با اطلاع از اين موضوع و به‌منظور رفاه حال شهروندان اقدام به باز کردن معبر کرد و در نخستين فرصت شهرداري اقدام به اصلاح معابر ياد شده مي‌کند.
رياحي تأکيد کرد: در سال‌جاري بيش از ۷۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر بروجن اجرا شده است.
وي افزود: همچنين با پيگيري‌هاي مجموعه شهرداري بروجن ۶۰۰ تن قير رايگان از طريق سازمان شهرداري‌هاي کشور تخصيص داده شده است که تحول چشمگيري در معابر سطح شهر ايجاد مي‌کند.
معاون عمران و شهرسازي شهرداري بروجن تصريح کرد: تکميل و بهره‌برداري از کمربند شمالي بروجن باعث کاهش قابل‌توجهي در آسيب‌ديدگي و رفع بيشتر مشکلات معابر شهر مي‌شود.
 

افزودن دیدگاه