• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيام تبريک شهردار بروجن به مناسبت روز مهندس

حمزه علي ولييان با صدور پيامي فرارسيدن پنجم اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصيرالدين طوسي و روز مهندس را به جامعه مهندسين به ويژه مهندسان مجموعه مديريت شهري تبريک گفت.

کد خبر: 120796 تاریخ انتشار: 1401/12/04
نمایش: 297
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن، حمزه علي  ولييان ر درپيامي روز بزرگداشت خواجه نصير الدين طوسي و روز مهندس را تبريک گفت
متن پيام به شرح زير است
بسمه تعالي
بي شک شايستگي و توانمندي مهندسان ايراني، بر کسي پوشيده نيست و امروز شاهد آن هستيم که مهندسان توانمند و نابغه ايراني در سازندگي، عمران و آباداني ايران اسلامي به نحو احسن و شايسته اي در ميدان عمل حضور دارند.
در مجموعه مديريت شهري نيز شاهد حضور مهندسان پرتوان، متعهد، متخصص، هستيم که در حوزه کاري خود منشا اثرات و برکات زيادي در جهت توسعه و آباداني بام ايران بروجن شده اند .
پنجم اسفندماه زاد روز دانشمند بزرگ ايراني خواجه نصيرالدين طوسي، که در تقويم رسمي کشور به عنوان  “روز مهندسي” نامگذاري شده در راستاي بزرگداشت اين شخصيت نمونه و الگو در مهندسي ايران وجهان و همچنين ارج نهادن به نقش والا و ارزشمند تلاشگران اين عرصه مي باشد.
اينجانب اين روز خجسته را خدمت جامعه مهندسين زحمتکش شهرستان بروجن، به ويژه همکاران متعهد و خدمتگزار خود در شهرداري بروجن تبريک و تهنيت عرض نموده و توفيقات روز افزون اين عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
حمزه علي ولييان
شهردار بروجن
 
 
 

افزودن دیدگاه