• شنبه 29 اردیبهشت 1403
۹ نماد فرهنگي ويژه نوروز (اِلِمان) در بروجن نصب شد

شهردار بروجن گفت: در آستانه سال نو ۹ نماد فرهنگي ويژه نوروز (اِلِمان) در اين شهر نصب شد.

کد خبر: 130811 تاریخ انتشار: 1401/12/28
نمایش: 736
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: حمزه‌علي ولييان با اشاره به فعال شدن ستاد اجرايي ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر شهرداري بروجن تاکيد کرد: اين نمادهاي فرهنگي (اِلِمان‌ها) به‌منظور زيباسازي محيط شهري در محله‌ها و ميدان‌هاي مختلف اين شهر نصب شدند.
وي با اشاره به سامان‌دهي ۵۰ نيروي انساني شهرداري بروجن و سازمان‌هاي زيرمجموعه اين شهرداري مانند آتش‌نشاني و خدمات ايمني، حمل‌ونقل شهري، خدمات شهري، فضاي سبز و عمراني به‌منظور فعاليت در ستاد اجرايي ساماندهي و ارتقاي خدمات سفر افزود: گل‌آرايي روضه‌الشهداء و سامان‌دهي آرامستان به‌مناسبت نوروز انجام شده است.
ولييان تصريح کرد: به‌منظور خدمات‌رساني بهتر و مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران ورودي به بروجن تعدادي از راهنمايان گردشگري تا پايان نوروز در ورودي‌هاي اين شهر مستقر هستند.
وي يادآور شد: در همين راستا نرم‌افزار (اپليکيشن) "شهر من" ويژه معرفي اماکن گردشگري شهر بروجن به‌همراه خدمات جنبي شهرداري طراحي شده که قابل نصب بر روي گوشي‌هاي تلفن همراه است.
شهردار بروجن با اشاره به راه‌اندازي تورهاي بروجن‌گردي براي مسافران و گردشگران نوروزي اظهار داشت: در تعطيلات نوروز موسيقي محلي و ساير برنامه‌هاي فرهنگي و هنري در اين شهر براي مسافران و گردشگران اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به وجود ۲۹ پارک و بوستان در شهر بروجن گفت: به‌علت تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان، فضاهايي در تفرجگاه سياسرد و پارک‌هاي ملت و امام حسن (ع) پيش‌بيني شده است.
ولييان به تلاش براي تکميل و بهره‌برداري از روشنايي پُل دسترسي به بيمارستان جديد حضرت ولي‌عصر(عج) بروجن در روزهاي پاياني سال‌جاري اشاره و تاکيد کرد: با کمک خيران نيک‌انديش ۲۰۰ بسته حمايتي معيشتي تهيه و به تمامي نيروهاي خدمات شهري، فضاي سبز و عمراني شهرداري بروجن اهداء شد.
وي افزود: شماره تلفن‌هاي ۱۳۷ و ۰۳۸۴۲۲۲۱۱۴ آماده پاسخ‌گويي به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزي در شهر بروجن است
 

افزودن دیدگاه