• جمعه 14 اردیبهشت 1403
غبارروبي و گلباران گلزار شهدا در بروجن

گلزار شهداي بروجن با حضور مردم قدرشناس اين شهر و جمعي از مسئولان غبارروبي و عطر افشاني شد

کد خبر: 180 تاریخ انتشار: 1397/11/19
نمایش: 5555
اخبار
برگزاري مراسم سراسري ميهماني لاله‌ها و گلباران و عطرافشاني مزار مطهر شهدا، در دهه مبارک فجر نمادي از تجديد ميثاق قلبي است با آنان که گنجينه‌هاي عظيمي هستند که با جان‌فشاني و ازخودگذشتگي براي کشور بالندگي، اقتدار وغرور آفريدند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن: مراسم عطرافشاني وگلباران گلزارشهدا باحضورمعاون شهردار,شوراي اسلامي شهر بروجن , مردم قدرشناس، ولايت مدار و شهيد پروربروجن ، خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، بسيجيان و جمعي از مسئولان شهرستان در آستانه يوم الله ۲۲ بهمن در گلزار شهداي بروجن  برگزار شد در ابتدا متن پيام حجت الاسلام سيد محمد علي شهيدي توسط مجري قرائت شد.
متن پيام حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد محمدعلي شهيدي به اين شرح است:
بسمه‌تعالي
سلام و درود بر ارواح طيبه شهدا
تکريم و پاسداشت مقام شهيدان در چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي، تلاشي مقدس است در زنده نگاه داشتن ياد بزرگ‌مردان و شيرزناني که نامشان بر تاريخ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره مي‌درخشد.
شهيدان والامقام با روحيه رشادت طلبي خويش نقش اساسي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند و ضامن بقاي نظام و کشور در برابر توطئه‌هاي دشمنان در دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن بودند و به اين ترتيب پرچم آزادي و استقلال ايران اسلامي را برافراشتند.چنانکه مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) فرمودند: هر روز که بر نظام جمهوري اسلامي ايران مي‌گذرد و افق‌هاي تازه آشکار مي‌گردد و فراز و نشيب‌هاي اين راه پرافتخار نمايان‌تر مي‌شود، ارزش جانبازي شهيدان جلوهٔ بيشتر مي‌يابد. آنان با خون خود بنيان اين سازهٔ عظيم و پرشکوه را مستحکم کردند.
برگزاري مراسم سراسري ميهماني لاله‌ها و گلباران و عطرافشاني مزار مطهر شهدا، در دهه مبارک فجر نمادي از تجديد ميثاق قلبي است با آنان که گنجينه‌هاي عظيمي هستند که با جان‌فشاني و ازخودگذشتگي براي کشور بالندگي، اقتدار و غرور آفريدند.ازاين‌رو ضمن بزرگداشت مقام والاي تمامي شهدا و ايثارگران، با گلباران و عطرافشاني گلزار مطهر شهدا که نمادي ملموس از فرهنگ ايثار، شهادت و مقاومت است، ذره‌اي از دِين خود را به شهدا و خانواده‌هاي معظم ايشان ادا مي‌کنيم و مقام شامخ تمامي خانواده‌هاي صبور و مؤمن شهدا و ايثارگران معظم را ارج مي‌نهيم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه