• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيام تبريک سرپرست شهرداري بروجن به مناسبت فرارسيدن روز خبرنگار

سيد حسين قريشي،سرپرست شهرداري بروجن با صدور پيامي فرارسيدن هفدهم مردادماه روزبزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را تبريک گفت وبراي تمامي خبرنگاران متعهد آرزوي موفقيت کرد.

کد خبر: 190955 تاریخ انتشار: 1402/05/16
نمایش: 94
اخبار
متن پيام به شرح زير است:
بسمه تعالي
ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ 
۱۷ مرداد ياد روز خبرنگارشهيدصارمي تلنگري است تا به يادآوريم اهالي خبر با چه سختي و مشقتي پاي در عرصه اطلاع‌رساني، شفاف سازي، توليد فکر و انديشه گذاشته‌اند.
خبرنگاراني که با تلاش هاي شبانه روزي خود افکار عمومي را هدايت و ارتقا دهنده ميزان آگاهي و بينش آحاد جامعه هستند خبرنگاراني که با ژرف انديشي خود در عين برخورداري از کمترين امکانات پاي در صحنه جنگي گذاشتند که هدف دشمن در آن ، از بين بردن سرمايه‌هاي اجتماعي کشور است جنگي نابرابر اما اعتقادي که رسولان واقعي عرصه خبر تا کنون در آن سربلند بوده اند.
و چه نيکو نامگذاري شد سالروز شهادت محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي به نام تلاش‌گران عرصه خبر، تا بهانه‌اي باشد براي قدرداني از وقايع نگاراني که حرمت قلم و آگاهي را پاس مي‌دارند و جز در مسير حق و عدالت گام نمي‌نهند.
اينجانب بر خود وظيفه مي‌دانم به عنوان خدمتگزار مردم در عرصه مديريت شهري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي حوزه خبرنگاري و روزخبرنگار ؛ از خبرنگاران بزرگواري که در مسير توسعه شهري همواره يار و ياور مديريت شهري بوده اند قدرداني نموده و آرزوي دانايي قلم و توفيق روشنگري آنها را از درگاه ايزد منان مسالت نمايم.

 سيد حسين قريشي
سرپرست شهرداري بروجن
 
 

افزودن دیدگاه