• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
طرح نهضت ملي مسکن در پنج شهر شهرستان بروجن در حال اجرا است

فرماندار بروجن با اشاره به لزوم تامين مسکن گروه‌هاي مختلف جامعه به‌عنوان يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم گفت: هم‌اکنون طرح نهضت ملي مسکن در پنج شهر از مجموع ۶ شهرستان بروجن در حال اجرا است.

کد خبر: 200956 تاریخ انتشار: 1402/05/28
نمایش: 67
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن به نقل از خبرگزاري ايرنا، فتاح کرمي در نشست مشترک شوراي اطلاع‌رساني شهرستان بروجن با خبرنگاران استان تاکيد کرد: اجراي طرح نهضت ملي مسکن هم‌اکنون در شهرهاي بروجن، نقنه، سفيددشت، فرادنبه و گندمان آغاز شده است و در شهر بلداجي پس از تامين زمين مورد نياز تا ۲ ماه ديگر عملياتي خواهد شد.
 وي با اشاره به اجراي طرح جواني جمعيت افزود: براي اين طرح در شهرستان بروجن ۲۵۰ متقاضي دريافت زمين نام‌نويسي کردند که از اين تعداد ۱۲۰ نفر تاييد نهايي شدند و به ۶۲ نفر آنان پس از قرعه‌کشي زمين رايگان واگذار شد.
 کرمي به آغاز عمليات اجرايي ۱۱ طرح آبخيزداري در شهرستان بروجن با بهره‌گيري از اعتبارات ملي و به‌منظور مهار روان‌آب‌ها اشاره و تصريح کرد: اجراي اين طرح‌ها با کمک‌ها و پيگيري‌هاي نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي عملياتي شد.
 وي يادآور شد: با آغاز عمليات اجرايي شبکه‌هاي جمع‌آوري فاضلاب به‌زودي ۱۰۰ درصد جمعيت شهري اين شهرستان از اين شبکه بهره‌مند مي‌شوند.
 رييس شوراي اطلاع‌رساني شهرستان بروجن با اشاره به آغاز عمليات اجرايي روکش‌آسفالت بخشي از جاده بروجن به مبارکه اظهار داشت: ۲ بانده شدن اين جاده از طرف اصفهان در حال انجام است.
 وي گفت: امسال ۳۳۰ ميليارد ريال براي آسفالت و روکش‌آسفالت معابر روستايي و ۸۳ ميليارد ريال براي حذف نقطه حادثه‌خيز گردنه مرواريد شهرستان بروجن اختصاص يافت.
 کرمي به آغاز عمليات اجرايي شاخت کمربندي شمال بروجن از سال ۱۳۹۷ اشاره و تاکيد کرد: قطعه ابتدايي و انتهايي اين طرح به‌طول يک‌هزار و ۳۰۰ متر با نياز اعتباري يک‌هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال مانده و در مرحله برگزاري مناقصه است.
 فرماندار بروجن تصريح کرد: در آستانه انتخابات اسفندماه سال‌جاري مشارکت اجتماعي حاصل مستقيم تلاش رسانه‌ها در بيان واقعيت‌ها و انعکاس عملکرد مسوولان است.
 وي يادآور شد: در اين راستا روابط‌عمومي‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن ارتباط با رسانه‌هاي گروهي براساس واقعيت‌ها را در دستور کار قرار دهند و از انتقادهاي سازنده استقبال کنند.
 کرمي اظهار داشت: کمبود امکانات و تجهيزات و چندشُغله بودن مسوولان روابط‌عمومي از مهم‌ترين مشکلات روابط‌عمويم دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن به‌شمار مي‌رود.
 وي گفت: در ۴۰ سال اخير جمهوري اسلامي ايران با جنگ‌هاي نظامي، اقتصادي، رواني و سياسي فراواني از سوي استکبار جهاني مواجه شده است که اکنون هم ادامه‌دار و در قالب جنگ ترکيبي است.
 کرمي ترويج روحيه ياس و نااُميدي را در مردم ايران را از اهداف استکبار جهاني اشاره و تاکيد کرد: خبرنگاران در حوزه جهاد تبيين و اطلاع‌رساني در خط مقدم هستند و مي‌توانند با انتشار اخبار اُميدآفرين اين توطئه دشمنان را خنثي کنند.
 
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه