• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پياده روي جاماندگان اربعين در بروجن +تصاوير

همزمان با اربعين سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) و ياران باوفايش، مراسم معنوي پياده روي جاماندگان اربعين حسيني در شهر بروجن در يک مراسم باشکوه ودر مسير 3 کيلومتري برگزار شد.

کد خبر: 200971 تاریخ انتشار: 1402/06/15
نمایش: 169
اخبار
به گزارش روابط عمومي و امور فرهنگي شهرداري بروجن ، هر سال جمعي از مردم و عزاداران حسيني توفيق حضور در کربلاي معلي و نجف اشرف براي شرکت در راهپيمايي ميليوني اربعين حسيني را دارند ولي جمع زيادي از زيارت اربعين حسيني جا مي مانند.
در اين مراسم عاشقان و دلدادگان اباعبدالله الحسين (ع) در شهر بروجن با برگزاري پياده روي اربعين حسيني، عشق و ارادت خود را نسبت به امام حسين(ع) و شهداي کربلا نشان دادند.
جاماندگان پياده روي اربعين حسيني و دلسوختگان عزادار در شهر بروجن از ساعت 9:30صبح امروز چهارشنبه از ميدان آزادگان  بروجن  به سمت امامزاده ميرحيدر شاه (ع) شهر نقنه حرکت کردند.
همايش پياده روي جاماندگان اربعين حسيني نمادي از عاشقي و دلدادگي است و در بروجن دهها هزار نفر از عزاداران با در دست داشتن بيرق هاي سياه به سمت آستان مقدس امامزاده ميرحيدر شاه (ع) شهر نقنه حرکت کردند.
در اين مسير همانند مسير پياده روي اربعين در کربلاي معلاي ، موکب‌هاي مردمي مستقر بودند و از جاماندگان اربعين پذيرايي نمودند.
گفتني است :علاوه بر آماده‌ باش کامل  اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن دو گروه از آتش نشانان شامل 7 نفر آتش نشان به همراه سه  دستگاه خودرو عملياتي  در مسير پياده روي ، ايمني پياده روي جاماندگان  اربعين حسيني را تامين نمودند .وهمچنين سازمان حمل و نقل همگاني شهرداري بروجن اياب و ذهاب پياده روي را به صورت رايگان بر عهده داشتند.
 
 
 

افزودن دیدگاه