• شنبه 29 اردیبهشت 1403
همزمان با هفته ملي استاندارد؛شهرستان بروجن صاحب اداره استاندارد شد

اداره استاندارد بروجن در آييني با حضور مديرکل بازرسي سازمان ملي استاندارد ايران، معاون استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مسوولان اين شهرستان فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز کرد.

کد خبر: 201014 تاریخ انتشار: 1402/07/21
نمایش: 82
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، فرماندار شهرستان بروجن گفت: به‌منظور رشد توليد، ايجاد مراکز استاندارد و افزايش و ارتقاي آن‌ها و تسهيل در کار توليد کنندگان، نمايندگي استاندارد بعد از يک دهه تأخير در اين شهرستان راه‌اندازي شد.
فرماندار شهرستان بروجن در آيين بهره‌برداري نمايندگي استاندارد اين شهرستان با اشاره به سهم 45 درصدي از صادرات استان تاکيد کرد: به‌منظور رشد توليد، ايجاد مراکز استاندارد و افزايش و ارتقاي آن‌ها و تسهيل در کار توليد کنندگان، نمايندگي استاندارد بعد از يک دهه تأخير در ساختمان مسکوني فرمانداري راه‌اندازي شد.
فتاح کرمي تصريح کرد: هم‌اکنون 45 درصد صنايع چهارمحال و بختياري در شهرستان بروجن واقع و مستقر شده است که نقش اصلي را در اشتغال‌زايي، کاهش نرخ بيکاري و رونق اقتصادي استان دارد.
کرمي افزود: همچنين صدور پروانه استاندارد کارخانه کامپوزيت پويا در اين شهرستان به عنوان تنها واحد توليدي خاورميانه و پنجمين واحد جهان در توليد سيلندرهاي کامپوزيتي سي. ان. جي. (CNG) استاندارد با پيگيري‌ها انجام شده است.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري نيز گفت: بروجن از شهرستان‌هاي صنعتي استان است و با راه‌اندازي نمايندگي استاندارد بروجن زمينه اشتغال در اين شهرستان از طريق ايجاد آزمايشگاه‌هاي همکار، شرکت‌هاي بازرسي و مراکز بازرسي مخازن سي. ان. جي. (CNG) فراهم شده است.
 
 

افزودن دیدگاه