• شنبه 29 اردیبهشت 1403
برگزاري آيين‌ تکريم و معارفه شهردار بروجن+ تصاوير

آيين‌ تکريم از سيد حسين قريشي و معارفه دکتر گرشاسب ريگي شهردار جديد بروجن در محل سالن آمفي تئاتر سپاه بروجن با حضور مسئولان استاني و شهرستاني برگزار شد.

کد خبر: 201057 تاریخ انتشار: 1402/09/12
نمایش: 109
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن :آئين تکريم و معارفه شهردار بروجن با حضور جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني و مردم ولايتمدار شهر بروجن دوازدهم آذرماه در محل سالن آمفي تئاتر سپاه بروجن برگزار شد.
در اين آئين ابتدا رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن ضمن خير مقدم به حاضران به ايراد سخن پرداختند و از زحمات و خدمات شهردار اسبق بروجن حمزه علي ولييان و همچنين از زحمات و خدمات سيد حسين قريشي سرپرست شهرداري بروجن تقدير نموده و شهردار جديد شهر بروجن را معرفي کردند.
پيشرفت و توسعه شهر بروجن از دغدغه‌هاي اصلي مسئولان و از خواسته‌هاي اصلي شهروندان اين شهر به‌شمار مي‌رود.
 
فرماندار بروجن در آئين معارفه گرشاسب ريگي به‌ عنوان شهردار جديد بروجن تاکيد کرد ؛خدمتگزاري بدون‌منت و صادقانه براي مردم از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مسئولان دولت سيزدهم است.
فتاح کرمي با بيان اينکه خداوند زمان‌ها را بين انسان‌ها تقسيم کرده و تا چشم بر هم بزنيم زمان ما تمام مي‌شود اظهار کرد: خصوصا زماني که مديران مسئوليت دارند بايد در پيشبرد اهداف به خوبي تلاش کنند.
 کرمي با اشاره به اينکه بروجن شهري با پيشينه تاريخي قوي و در حوزه‌ها و ظرفيت‌هاي مختلف، موتور پيشران و محرکه در استان است؛ افزود: بايد تلاش کنيم در زمان مديريت و خدمت دچار آسيب‌هايي همچون تفرقه، نفاق، خودبرتربيني، قوميت‌گرايي و... نشويم.
وي تأکيد کرد: شهرداري يک نهاد عمومي است که براساس درآمد و هزينه در راستاي قوانين و مقررات مديريت مي‌شود.
کرمي توجه شهردار بروجن به انتظارهاي مطرح شده شهروندان را ضروري اعلام و تصريح کرد: وضعيت ميدان عرضه دام زنده و ميدان ميوه و تره‌بار اين شهر مناسب نيست و مردم درخواست جابجايي آن‌ها را دارند.
فرماندار بروجن شهروندمداري و برنامه‌محوري را مهم‌ترين اولويت مورد نياز در اجراي طرح‌هاي مديريت شهري دانست و يادآور شد: پيشرفت در امور مختلف فرهنگي، ورزشي، اجتماعي، اقتصادي و عمراني نيازمند همدلي، اتحاد و هم‌افزايي است.
 ۵۵ درصد بودجه شهرداري بروجن محقق شد
سرپرست شهرداري بروجن گفت : ۵۵ درصد بودجه شهرداري بروجن در سال جاري محقق شده است
سيد حسين قريشي در ادامه جلسه  تاکيد کرد: بودجه شهرداري بروجن در سال‌جاري يک‌هزار و 550 ميليارد ريال مصوب شده که تاکنون 55 درصد آن برابر 850 ميليارد ريال وصول شده است.
وي افزود: در حوزه عمراني ،اجراي طرح پارکينگ طبقاتي شترخون با 160 ميليارد ريال، اصلاح هندسي ميدان نبوت ورودي از سمت اصفهان با پنج هزار مترمربع وسعت و 25 ميليارد ريال، روکش آسفالت و لکه‌گيري معابر با 14 هزار و 200 تن آسفالت با اعتبار 120 ميليارد ريال، اجراي دو مجموعه بهداشتي در محله کاروان و پارک غدير با اعتبار پنج ميليارد ريال، اجراي خط کشي محوري سطح شهر و خط کشي محل عبور عابر پياده به مساحت 45 کيلومتر مربع با اعتبار چهار ميليارد و 500 ميليون ريال، جدول‌کاري صنايع نيمه‌مزاحم، بلوار ساحلي و معابر شهر به‌طول دو کيلومتر با سه ميليارد و 800 ميليون ريال از مهم‌ترين اقدامات شهرداري بروجن در سال‌جاري به‌شمار مي‌رود.
قريشي تصريح کرد: در اين مدت ادامه عمليات اجرايي ديوارکشي و سقف 10 مغازه در صنايع نيمه‌مزاحم با 485 متر مربع و 10 ميليارد ريال، موزائيک‌فرش معابرسطح شهر با سه هزار و 200 مترمربع و 9 ميليارد ريال، محوطه‌سازي يک‌هزار حفره قبر دوطبقه با 2 هزار و 500 مترمربع با 9 ميليارد و 500 ميليون ريال، احداث کانال دفع آب‌هاي سطحي خيابان 15 خرداد به‌طول 360 متر و 15 ميليارد ريال و خاک‌برداري، خاک‌ريزي و تسطيح سه معبر در محله الهيه با پنج هزار و 700 مترمربع با سه ميليارد ريال از سوي شهرداري بروجن انجام شد.
وي يادآور شد: نصب 12عدد برج نوري 12 متري با چهار ميليارد ريال، نصب تابلوها و علائم ترافيکي سطح شهر با 2 ميليارد و 500 ميليون ريال، اصلاح هندسي، محوطه‌سازي و تکميل ميدان "الله"محله فاطميه با 2 ميليارد ريال، شروع عمليات احداث پل تختي با 2 ميليارد ريال، ساخت کانال آب‌هاي سطحي ميدان شهيد بهشتي و دفتري به‌طول 90 متر با يک ميليارد و 500 ميليون ريال، جدول‌کاري، محوطه‌سازي، چمن‌کاري و نصب مجموعه بازي و تکميل پارک محله الهيه با 9 ميليارد ريال اعتبار از سوي شهرداري بروجن اجرا شده است.
شهردار بروجن گفت :انجام اقدامات بزرگ در اين شهر به تدبير و شجاعت همراه با رضايت خداوند نياز دارد.
گرشاسب ريگي  در اين آئين  اُميدآفريني را مصداق بارز شعار مرگ بر آمريکا اعلام و تاکيد کرد: امروز سياه‌نمايي و نااُميدي مردم از نظام جمهوري اسلامي راهبُرد کلان دشمن در مبارزه با ملت ايران است.
وي افزود: شهرداري به‌عنوان پيشاني دستگاه‌هاي خدمات‌رسان به ويژه با نگاه عدالت‌محوري، شهر براي همه شهروندان، فراقوميتي، فراجناحي و تحول در اداره و رفتار سازماني، نقش مهمي در اُميدآفريني مردم جامعه دارد.
ريگي تصريح کرد: گره‌هاي موجود در روند توسعه شهر بروجن بايد شناسايي شود و با بهره‌مندي از خِرَد جمعي براساس معيارهاي علمي رفع شود.
وي با قدرداني از تلاش شهرداران ادوار گذشته بروجن يادآور شد: نبود نگاه علمي به مديريت شهري، استفاده نکردن از نخبگان علمي در برنامه‌هاي درازمدت شهري، نبود حضور مردم در تصميم‌گيري‌ها، استفاده نکردن از ظرفيت مردم در پيش‌بُرد امور، توجه نکردن به راه‌هاي ارتباطي شهرداري با مردم، نداشتن تلاش براي رسيدن به درآمدهاي پايدار و توجه نکردن به هويت‌بخشي سيما و منظر شهري از اسيب‌هاي شهر بروجن به‌شمار مي‌رود.
شهردار بروجن اظهار داشت: مهندسي فرهنگي اجتماعي، انجام کارهاي مطالعاتي، تعريف سيما و منظر شهري، برون‌سپاري امور، تحول در ساختار، اولويت‌بندي و نگاه عدالت‌محوري و محله‌محوري، شفافيت در امور، تقويت درآمدهاي پايدار، حرکت در مسير بودجه، الکترونيکي کردن و هوشمندسازي در دستور کار قرار مي‌گيرد.
ريگي گفت: جابجايي ميدان عرضه دام زنده در ورودي بروجن از سمت شهرکرد، انتقال ميدان ميوه و تره‌بار، تکميل فناوران و صنايع نيمه‌مزاحم و مديريت پسماند شهري از اولويت برخوردار است.
 گفتني است : شهردار جديد بروجن متولد ۱۳۵۶ و داراي مدرک دکتري از پژوهشگاه ملي زيست فناوري تهران است.
وي پيش از اين به‌عنوان عضو هيات علمي دانشگاه شهرکرد با درجه دانشيار، دبير هيات نظارت ارزيابي و تضمين کيفيت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي چهارمحال و بختياري، رييس دانشکده هنر و علوم انساني فارسان، رييس دانشکده علوم پايه دانشگاه صنعتي خاتم‌الانبياء (ص) بهبهان، معاون آموزشي دانشکده علوم پايه دانشگاه شهرکرد و مسوول فضاي سبز شهرداري بروجن فعاليت داشته است.
با نظر اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن سيد حسين قريشي از ۲۱ فروردين‌ماه سال‌جاري تا روز يکشنبه ۱۲ آذرماه جاري به‌عنوان سرپرست شهرداري اين شهر فعاليت کرد و پيشتر حمزه‌علي ولييان به‌عنوان شهردار بروجن مشغول به فعاليت بود.
 
 

افزودن دیدگاه