• شنبه 29 اردیبهشت 1403
پيام تسليت شهردار بروجن به مناسبت وفات حضرت ام البنين (س)

شهردار بروجن طي پيامي وفات بانوي بزرگوار اسلام حضرت ام البنين (س) را تسليت گفت

کد خبر: 201106 تاریخ انتشار: 1402/10/06
نمایش: 24
اخبار
بسم الله الرحمن الرحيم
 
سالروز وفات حضرت ام‌البنين(س)، تربيت يافته صديق مکتب امامت و ولايت، روز تکريم مادران و همسران شهدا را گرامي مي‌داريم.
 
بانو ام‌البنين، از آن مادران بزرگ تاريخ بشر بويژه مادري نمونه در اسلام است كه با ايفاي درست رسالت مادرانه خويش الگوي زنان بعد از خود شد.
 
اين شيرزن بيداردل دنياي اسلام جگرگوشه‌هايش را يک به يک در راه دفاع از حريم ولايت به ميدان نبرد با کفر فرستاد و پس از شهادتشان، بي آنکه خم به ابرو آورد با صبر و بردباري چونان کوه استوار ايستاد و بعنوان يکي از بانوان بزرگوار در مسير استقلال دين و شريعت مطرح و حقا که او پس از حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه زنان مسلمان شد.
 
روح بلند او شاد که برخوردار از صفات والا و نيکوي مادرانه و صاحب انفاس عظيمه اي بود که در تربيت و پرورش فرزند رشيد و بليغ خود آقا ابالفضل العباس (ع) يار و ياور مولايشان حسين بن علي عليه السلام و با شهادتش نامش ماندگار و نقش آفرين کارزار کربلا شد.
 
امروز نيز مادران و همسران شهداي عزيزمان ايران از زمان دفاع مقدس و قبل و بعد از انقلاب اسلامي با صبر و متانت زينب گونه و مرام فاطمي همچون بانو ام البنين(س) رسالت خطير خود در حراست از ارزش.هاي الهي، اسلامي و انقلابي را ايفا و پيوسته خويش را در خط ولايت فقيه که همانا ولايت رسول الله و ائمه معصومين عليهم السلام است قرار داده و مي‌دهند.
 
اينجانب سالروز وفات جانسوز حضرت ام البنين (س) را به عموم شيعيان و به طور خاص به تمامي مادران و همسران گرانقدر شهدا شهر بروجن تسليت عرض کرده، علو درجات بهشتي و همنشيني با مقربان درگاهش را از احديت مسالت مي‌کنم.
 
 

افزودن دیدگاه