• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
آغاز فعاليت کميته زيباسازي شهرداري بروجن

کميته زيبا سازي شهرداري بروجن آغاز به کار کرد

کد خبر: 201115 تاریخ انتشار: 1402/10/06 19:25:11
نمایش: 33
اخبار
آغاز فعاليت کميته زيباسازي شهرداري بروجن

شهردار بروجن با بيان اينکه در کميته زيباسازي کارها بسيار تخصصي است، اظهار کرد ، زيباسازي شهري از جمله اقدامات متفاوت با ديگر اقدامات شهرداري بروجن است و اين عمل تنها متخصص خود را مي‌خواهد.

وي با بيان اينکه براي افزايش شادي و نشاط بيشتر شهروندان تلاش مي‌کنيم و سعي ميکنيم سواد و لذت بصري آن‌ها را افزايش دهيم افزود: با وجود اينکه بروجن شهري سرشار از هنر و هنرمندان است زيباسازي شهر را به اقدامي حساس و انتزاعي تبديل کرده است که اين موضوع چالش‌هاي متفاوتي را براي کميته شهرداري ايجاد مي‌کند.

شهردار بروجن با بيان اينکه اقدامات کميته زيباسازي شهرداري به دو دسته موقت و دائم تقسيم مي‌شود تاکيد کرد: اقدامات موقت در حوزه آذين‌بندي شهر تعريف مي‌شود و اين به معناي بي‌اهميت بودن اين اقدام نيست، چراکه سياست‌هاي کلي شهرداري و اعتبارات ، مواد (متريال) اينگونه اقدامات را مشخص مي‌کند.

وي ادامه داد: از بسياري مواد و متريال‌ها در کادر شهري چند بار استفاده مي‌شود، با ايجاد تغييرات کوچکي در سيستم اين مواد صرفه‌جويي اقتصادي را نيز حفظ مي‌کنيم.

گرشاسب ريگي با اشاره به اينکه پروژه‌هاي کميته زيباسازي در حوزه‌هاي نماد و مجسمه، گرافيک شهري و محوطه سازي نخست طراحي و نظارت ، سپس اجرايي مي‌شود، افزود: در حوزه فني که شامل اقداماتي از جمله نورپردازي و مبلمان شهري است، صفر تا صد اين اقدامات در حوزه کميته زيباسازي صورت مي‌گيرد.

شهردار بروجن افزود: طراحي در کميته زيباسازي شهرداري بروجن بر اساس ايده‌هاي شهروندان خلاق و هنرمندان صورت مي‌گيرد، اين ايده‌ها نخست در قالب سياست‌هاي شهرداري و کميته زيباسازي هدف‌گذاري مي‌شود و پس از تخصيص بودجه صورت مي‌گيرد.


وي افزود : همه طرح‌ها نخست وارد کميته مي‌شود و مختص به يک شخص نيست.

شهردار بروجن تصريح کرد: فعاليت‌هاي کميته زيباسازي شهرداري بروجن بيشتر در ايام عيد نوروز مورد توجه شهروندان قرار مي‌گيرد، از اين‌رو سعي کرده‌ايم تا در زمان‌هاي ويژه نيز اقدامات متفاوتي انجام دهيم ، البته طرح‌هاي زيباسازي نوروز ۱۴۰۳ در دست بررسي مي‌باشد.

وي افزود پايان سال رنگ‌آميزي شهر، نصب المان‌ها و سفره هفت‌سين و شور و نشاط شهر و شهروندان افزايش پيدا مي‌کند، همچنين تلاش مي‌کنيم هرچه سريع‌تر ويترين شب عيد را آماده کنيم.


ريگي گفت: نورپردازي پل ها و ميادين در حال پيگيري است ، همچنين يکي ديگر از پروژه‌هاي که در شهرداري به صورت مستمر انجام مي‌شود، نصب تابلوهاي شهدا در بلوارهاي شهر است.

 
 

افزودن دیدگاه