• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
انتخاب شهردار بروجن به عنوان مدير نمونه شهرستان

شهردار بروجن در شوراي اداري شهرستان مدير نمونه انتخاب و معرفي شد.

کد خبر: 20534 تاریخ انتشار: 1400/07/07
نمایش: 2597
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن : توفيق خدمت به نيکوترين و شايسته ترين مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصت گرانبها و پرافتخاري است که علاوه بر خوشنودي مردم موجبات رضايت پروردگار متعال را در پي خواهد داشت
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن :در شوراي اداري شهرستان که با حضور نماينده مردم شريف شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي،فرماندار شهرستان و مسئولين ادارات شهرستان برگزار شد شهردار بروجن به عنوان مدير نمونه  شهرستان  انتخاب و معرفي شد.
 
جناب آقاي حمزه علي ولييان
شهردار محترم شهر بروجن
سلام عليکم
توفيق خدمت به نيکوترين و شايسته ترين مردم در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فرصت گرانبها و پرافتخاري است که علاوه بر خوشنودي مردم موجبات رضايت پروردگار متعال را در پي خواهد داشت و خدمت صادقانه قدر و منزلتي دارد که تنها خداوند تبارک و تعالي مي‌تواند پاداش واقعي آن را عطا فرمايد. لکن به مصداق کلام گهربار:

(من لم يشکر المنعم من المخلوقين لم يشکر الله عز وجل)

از زحمات و تلاشهاي بي بديل  جنابعالي به عنوان مدير نمونه شهرستان بروجن را ارج نهاد ه و به شکرانه توفيق و پاسداشت همت وثيق شما در مديريت امور شهري و نيز هم افزايي و هم انديشي با اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن اين لوح  سپاس به رسم يادبود تقديم محضر ارزشمندتان مي‌گردد .
از حضرت سبحان توفيق روز افزون کرامت و فضيلت توام با عزت و عظمت شما را در ظل توجهات خاص حضرت بقيه الله الاعظم(عج)تحت زعامت  مقام معظم رهبري خواستارم .
ملکي
فرماندار
 
 
 

افزودن دیدگاه