• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
گراميداشت روز آتش نشان +تصاوير

آئين گراميداشت 7 مهر ماه روز ملي آتش نشاني و خدمات ايمني در بروجن برگزار شد.

کد خبر: 20535 تاریخ انتشار: 1400/07/07
نمایش: 3602
اخبار
شهردار بروجن: در صورت اختصاص تامين اعتبار مورد نياز از سوي مسئولين شهرستان و استان در قالب کميته برنامه ريزي جهت خريد تجهيزات آتش نشاني بسياري از نگرانيهاي مديران و پرسنل آتش نشاني رفع خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: آيين گراميداشت و تجليل از پرسنل آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن با با حضور امام جمعه شهرستان، معاون سياسي ،امنيتي و اجتماعي فرماندار،شهردار ،شوراي اسلامي شهر ،جانشين فرمانده نيروي انتظامي ،جانشين فرمانده سپاه ناحيه, شوراي اسلامي شهرو مديران شهرداري بروجن در محل ايستگاه شماره 2اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري برگزار شد. 
در ابتدا يزداني رئيس اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري  ضمن خوش آمد گويي به مدعوين  به تشريح مختصري از امکانات و ارائه گزارشي از عملکرد ۶ ماه نخست سال 1400 پرداخت و اظهار نمود در اين مدت تعداد 116 مورد عمليات اطفاءحريق و تعداد 167 مورد عمليات امداد و نجات در رابطه با انواع حادثه در محدوده شهر و خارج آن انجام شده است.
سپس مهندس ولييان شهردار بروجن  ضمن گراميداشت هفتم مهرماه، روز آتش نشاني و خدمات ايمني  و قدر داني از زحمات شبانه روزي آتش نشانان به کمبود امکانات و تجهيزات اداره آتش نشاني  شهرداري بروجن اشاره نمود و بيان کرد با توجه به اينکه عمليات امداد و نجات در خارج از محدوده شهر توسط آتش نشاني بروجن انجام ميشود اداره آتش نشاني شهرداري بروجن با کمبود نيرو و خودروهاي آتش نشان و همچنين خودرو مجهز به نردبان جهت امداد رساني حوادث در ساختمان هاي مرتفع  مواجه است . وي افزود: در صورت اختصاص تامين اعتبار مورد نياز از سوي مسئولين شهرستان و استان  در قالب کميته برنامه ريزي جهت خريد تجهيزات آتش نشاني بسياري از نگرانيهاي مديران و پرسنل آتش نشاني رفع خواهد شد.
رئيس شوراي اسلامي شهر : ضمن گراميداشت ياد وخاطره همه شهداي آتش نشان به ويژه شهداي حادثه پلاسکو گفت :آتش نشانان در هنگام امدادرساني در حوادث جان خود را کف دست مي گذارند تا جان و مال مردم در امنيت بماند و حتي امروز در روزي که به نام آنان مزين است در ايستگاه هاي آتش نشاني مشغول خدمت رساني هستند.
امام جمعه شهرستان بروجن نيز ضمن گراميداشت خدمات همه آتش نشانان خاطر نشان کرد: آتش‌نشانان در حقيقت قهرمانان اصلي شهر هستند و  اين قهرمانان کساني هستند که حاضرند به خاطر مردم و اداي وظيفه از جان شيرين و سلامتي خود در جهت حفظ سلامت جامعه بگذرند.
  
در پايان آئين تجليل نيز با اهداي لوح تقدير ازآتش نشانان شهرداري تجليل به عمل آمد.
 

  
 
 

افزودن دیدگاه