• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
جشن ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار در بيمارستان حضرت وليعصر (عج) بروجن+تصاوير

جشن ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستاربه همت مديريت بيمارستان حضرت وليعصر (عج) و همکاري شهرداري و شوراي اسلامي بروجن برگزار شد .

کد خبر: 20554 تاریخ انتشار: 1400/09/20
نمایش: 1640
اخبار
شهردار بروجن: به يقين بهشت برين ارزاني آناني است که همچون فرشتگان زميني همواره با اخلاص، شيدايي و حُسن خلق در دشوارترين لحظات بيماري و رنج، التيام‌ بخش درد بيماران هستند تا دوباره موهبت سلامتي را بازيابند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ، به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار جشني با حضور شهردار ،شوراي اسلامي ، امام جمعه ، مسئولين شهرستان و جمعي از پرستاران بيمارستان  با اجراي برنامه هاي متنوع و تجليل از پرستاران برتر  در محوطه بيمارستان حضرت وليعصر (عج) برگزار شد.
شهردار بروجن در حاشيه  اين جشن ضمن تبريک سالروز ولادت باسعادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار اظهار داشت: به يقين بهشت برين ارزاني آناني است که همچون فرشتگان زميني همواره با اخلاص، شيدايي و حُسن خلق در دشوارترين لحظات بيماري و رنج، التيام‌ بخش درد بيماران هستند تا دوباره موهبت سلامتي را بازيابند. و اين روز فرصت مناسبي است تا از خدمات و زحمات شبانه روزي جامعه پرستاري تقدير وتشکر گردد. وي به همراه شوراي اسلامي شهر با حضور در اورژانس بيمارستان از پرستاران تقدير نمودند.    
 
 

افزودن دیدگاه