• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آئين گراميداشت 26 آذر روز ملي حمل و نقل و رانندگان +تصاوير

به مناسبت گراميداشت روز حمل و نقل و رانندگان از فعالان و تلاشگران اين حوزه تجليل به عمل آمد

کد خبر: 20557 تاریخ انتشار: 1400/09/28
نمایش: 2073
اخبار
شهردار بروجن ضمن گراميداشت 26 آذر روز حمل و نقل، هدف از برگزاري اين آئين را تکريم رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل و قدرداني از زحمات ايشان، عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن :آئين گراميداشت 26 آذر روز ملي حمل و نقل و رانندگان با حضور شهردار ،شوراي اسلامي بروجن ، مدير عامل ،هيات مديره سازمان حمل و نقل و جمعي از رانندگان تاکسي ،وانت بارها و.. در محل سازمان حمل و نقل همگاني شهرداي بروجن برگزار شد.
حمزه علي ولييان شهردار بروجن ضمن گراميداشت 26 آذر روز حمل و نقل، هدف از برگزاري اين آئين را تکريم رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل و قدرداني از زحمات ايشان، عنوان کرد.
وي با  اشاره به پروژه هاي انجام شده از جمله  همسطح سازي معابر جهت عبور ومرور معلولين،نصب تابلو هاي پارک معلولين و جانبازان در سطح شهر  ؛اصلاح هندسي  ميادين ،بلوارها و نقاط حادثه خيز سطح شهر، خط کشي معابرسطح شهر ، همچنين  نصب وراه اندازي دوربينهاي مداربسته جهت کنترل ترافيک و مهمترين آن راه اندازي سيتم دريافت کرايه الکترونيکي  از زحمات شبانه روزي  حوزه حمل ونقل  همگاني  و عمران شهرداري قدرداني نمودند.
سعيد کرديان رئيس شوراي اسلامي بروجن هم با بيان اينکه امنيت و آسايش خاطر مردم در زمينه تردد در حوزه درون و برون شهري مرهون زحمات و خدمات شبانه روزي رانندگان و دست اندرکاران بخش حمل و نقل است، رانندگان را ميزباناني امين در راستاي ايجاد امنيت و آرامش براي مردم دانست و گفت: سلامت ناوگان حمل و نقل و تردد ايمن موجب سلامت جامعه خواهد بود.که بايد توجه ويژه اي به اين بخش داشته واز آن حمايت کرد.
.در اين آئين، از تعدادي از نمايندگان تاکسي ،وانت بارها ،آژانس ها و همچنين دست اندرکاران اين حوزه، با اهداي لوح تقدير و هديه، تجليل بعمل آمد.
 
 
 

افزودن دیدگاه