• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
پيام تبريك شهردار بروجن بمناسبت روز شوراها

شهردار بروجن در پيامي ۹ ارديبهشت سالروز تشکيل شوراها را به اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن تبريک گفت

کد خبر: 231238 تاریخ انتشار: 1403/02/09 09:32:32
نمایش: 29
اخبار
پيام تبريك شهردار بروجن بمناسبت روز شوراها

شهردار بروجن در پيامي ۹ ارديبهشت سالروز تشکيل شوراها را به اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، متن پيام تبريک گرشاسب ريگي بدين شرح است:

 

 "و امرهم شورا بينهم"

سپاس و ثناي بي حد بر خالقي که به لطف استقرار مستحکم جمهوري اسلامي ايران و در راستاي احترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران نهادي به نام شوراي اسلامي در اين کشور شکل گرفت.

مشورت يکي از ارکان مهم سلامت تصميم گيري هاست ، بنا به فرمايش پيامبر اعظم (ص) « هيچ قومي مشورت نکردند جز آنکه به بهترين امور هدايت يافتند».

نهاد شورا که شالوده آن ريشه در قرآن و مباني دين مبين اسلامي دارد در واقع به فرايند واگذاري امور به مردم ، عينيت بخشيد و به برکت اين اتفاق، نقش آفريني مردم در تعيين سرنوشت خود و جامعه اي که در آن زندگي مي کنند، دوچندان گرديد.

بي شک با بررسي عملکرد شوراي اسلامي شهر از ابتداي تشکيل تاکنون شاهد ارتقاي نمودار عملکرد شهرداريها در عرصه هاي مختلف و تغيير چهره شهر ها با استفاده از مشارکت و خرد جمعي بوده ايم و اين سازمان مردمي روز به روز به هدف اصلي خود که بهره برداري از افکار مختلف و جذب همکاري شهروندان در دست يابي به افق تعيين شده بوده نزديک تر شده است.

اينجانب اين روز را به همه ي اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر بروجن که با وظيفه شناسي و توجه به اصل دانش محوري در حل مشکلات شهر  تلاش مي نمايند و با امانت و حسن خلق براي مسير جامعه ي شهروند مدار خالصانه و عاشقانه کوشش مي نمايند تبريک و تهنيت عرض مي نمايم. اميدوارم در مسير برنامه هاي ارزشمندتان در پيشرفت روزافزون ديارمهرپرور شهر بروجن تحت رهبري هاي خردمندانه ي رهبر معظم انقلاب موفق و مويد باشيد.

 
خادم شهر بروجن
گرشاسب ريگي

 

افزودن دیدگاه