• شنبه 29 اردیبهشت 1403
مراسم تجليل از کارگران شهرداري بروجن برگزار شد

مراسم تجليل از کارگران شهرداري بروجن برگزار شد

کد خبر: 231250 تاریخ انتشار: 1403/02/12
نمایش: 42
اخبار
مراسم تجليل از کارگران شهرداري بروجن برگزار شد

به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ؛ شهردار بروجن رعايت حق و حقوق مادي و معنوي قشرکارگر را از اولويت هاي مديريت شهري اين شهر برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر شهروندان از فضاهاي سبز ايجاد شده در سطح شهر لذت مي برند به واسطه زحمات تلاشگرانه شما کارگران است همچنان که نظافت، پاکيزگي و نگهداشت المانهاي شهري نيز مرهون تلاش شماست.

وي با تأکيد بر اينکه کارگران سرمايه هاي انساني و پيشاني کار شهرداري هستند، گفت: بي‌ترديد کارگران خدوم خدمات شهري و فضاي سبز، نقش موثري در اعتلا و بالندگي شهر دارند و همه ما مرهون تلاش و خدمات شبانه روزي آنان هستيم.

گرشاسب ريگي با بيان اينکه دين اسلام بر حفظ حقوق کارگران تاکيد کرده گفت: حفظ حقوق کارگران موجب رونق توليد و استقلال اقتصادي کشور مي شود.

ريگي با تبريک روز جهاني کار و کارگر افزود: حقوق کارگران و زحمتکشان در عرصه صنعت و خدمات نبايد ضايع شود و مسئولين مي بايست بيشتر به حق و حقوق اين قشر زحمتکش توجه داشته باشند.

مراسم تجليل از زحمتکشان شهرداري بروجن به مناسبت روز شورا و هفته کار و کارگر با حضور کارگران خدوم شهرداري ، شهردار ، اعضا شوراي اسلامي ، رياست اداره کار و مديران ارشد شهرداري بروجن در دفتر شوراي اسلامي برگزار و توسط شوراي شهر از کارگران نمونه تقدير شد.


 

افزودن دیدگاه