شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن با صدور پيامي از زحمات نماينده سابق شهرستان در مجلس شوراي اسلامي تقدير کردند

کد خبر: 241315 تاریخ انتشار: 1403/03/07 17:40:17
نمایش: 1307
اخبار
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن با صدور پيامي از زحمات نماينده سابق شهرستان در مجلس شوراي اسلامي تشکر نموده و شروع بکار مجلس را به نماينده جديد تبريک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحيم 
هَٰذَا مِنْ فَضْلِ رَبِّي لِيَبْلُوَنِي أَأَشْکُرُ أَمْ أَکْفُرُ ۖ وَمَنْ شَکَرَ فَإِنَّمَا يَشْکُرُ لِنَفْسِهِ ۖ وَمَنْ کَفَرَ فَإِنَّ رَبِّي غَنِيٌّ کَرِيمٌ

چه غرور آفرينند افرادي که در کمال درستکاري و صداقت، سال هاي عمر خود را صرف خدمت به خلق مي کنند و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزند.
حجت الاسلام والمسلمين اميرقلي جعفري ؛ بسي شايسته است به پاس تلاش‌ها و زحمات مستمر شما در راستاي توسعه و پيشرفت همه جانبه شهرستان در کسوت نماينده مردم شريف بروجن در مجلس شوراي اسلامي نهايت سپاس و قدرداني خويش را خدمت شما ابراز داريم.

حاج غلامرضا ميرزايي؛ حال که سرمايه اعتماد مردم که به حق يک امانت الهي است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبريک صميمانه،اميد است با عنايت به ظرفيت ها و پتانسيل مذهبي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و بويژه نيروي انساني فرهيخته و نخبه که با تحصيلات عالي در شهرستان وجود دارد براي اهداف بلند خود که همان خدمت صادقانه به مردم شهرستان مي باشد استفاده نماييد.

آرزومنديم ؛ ذات اقدس احديت شما خوبان را که درمسير تحقق اهداف متعالي مکتب انسان ساز اسلام ، و مکتب تشيع از جان مايه مي گذاريد در کنف الطاف خاصه ي خويش قرار دهد.


« روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن »

افزودن دیدگاه