شهردار بروجن طي پيامي ۱۴ تيرماه ، روز شهرداري ها و دهياري ها را به فعالان عرصه مديريت شهري و روستايي تبريک و تهنيت گفت.

کد خبر: 271347 تاریخ انتشار: 1403/04/14 06:51:47
نمایش: 1208
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، گرشاسب ريگي طي پيامي ۱۴ تيرماه ، روز شهرداري ها و دهياري ها را به فعالان عرصه مديريت شهري و روستايي تبريک و تهنيت گفت.
 
متن پيام به شرح ذيل ميباشد:
 
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
توسعه پايدار به عنوان يکي از اهداف مهم در همه کشورهاي دنيا از جمله ايران اسلامي بر پايه استفاده درست از منابع و امکانات و نيز ملاحظات محيطي ،اقتصادي و اجتماعي مورد توجه قرار دارد که شهرداران و دهياران به عنوان نمايندگان مردم در بخش هاي مختلف شهري و روستايي نقش مهمي در اين خصوص بر عهده دارند.
 
خدمات متنوع شهرداري‌ها و دهياري‌ها در راستاي سامان‌بخشي و بهبود سيماي شهري و روستايي،مديريت پسماند،حفظ پاکيزگي،مديريت بحران، ارائه برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي و بسياري از فعاليت‌هاي ديگر نمود پيدا مي‌کند.
 
چهاردهم تيرماه بنام "روز شهرداري و دهياري "فرصت مغتنمي است تا از تلاش شبانه روزي  شهرداران و دهياران که در سنگر خدمت رساني به جامعه شهري و روستايي هستند، تقدير شود.
 
اينجانب ضمن تبريک و گرامي داشت اين روز، از زحمات بي شائبه شهرداران ، دهياران و کارکنان تلاشگر شهرداري ها که در توسعه و آباداني شهرها و روستاها تلاش مي کنند،تشکر و قدرداني نموده و توفيق روز افزون اين عزيزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
 
خادم شهر بروجن
گرشاسب ريگي
 
 
روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن
 

افزودن دیدگاه