• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
تکريم و معارفه شهردار بروجن

آئين تکريم و معارفه شهردار بروجن برگزار شد

کد خبر: 306 تاریخ انتشار: 1398/10/03
نمایش: 28788
اخبار
شهردار بروجن:ايجاد درآمد جهت توسعه پايدار و ايجاد فضاي مناسب جهت سرمايه گذاري همراه با مشارکت مردم ،توسعه گردشگري و احياي صنعت توريسم جهت شناساندن بروجن در سطح ملي و بين المللي با توجه به پتانسيل مهم مانندمنطقه نمونه گردشگري سياسرد را از مهمترين برنامه هاي خود نام برد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن :آئين تکريم و معارفه شهردار بروجن با حضور معاون عمراني استانداري،مديرکل دفتر امور شهري و شوراها ،فرماندار شهرستان بروجن ،جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني و مردم ولايتمدار شهر بروجن سوم دي ماه در محل سالن آمفي تئاتر سپاه بروجن برگزار شد.
در اين آئين ابتدا رئيس شوراي اسلامي شهر بروجن ضمن خير مقدم به حاضران به ايراد سخن پرداختند و از زحمات و خدمات مهندس صادقي شهردار اسبق بروجن و همچنين از زحمات و خدمات مهندس رياحي سرپرست شهرداري بروجن تقدير نموده و شهردار جديد شهر بروجن را معرفي کردند.
رامين رياحي با اشاره به مشکلات شهر بروجن، بيان کرد: انتقال دام فروشان از ابتداي ورودي شهر به خارج از شهر که ورودي شهر را نازيبا ساخته است، انتقال صنايع کارگاهي و نيمه‌مزاحم به خارج از شهر لازمه‌ي پيگيري جدي است.
سرپرست سابق شهرداري ادامه داد: ايجاد درآمد پايدار براي شهرداري‌ها بسيار مهم است، پيگيري احداث کمربندي‌هاي شهر از جمله کمربندي شمال شهر و پس از آن پيگيري ديگر کمربندي‌هاي شهر، مشکل آب و فضاي سبز شهري، حل مشکل پارک خودروهاي سنگين در سطح شهر، زيباسازي ورودي‌هاي شهر و حل مشکل اراضي واقع در بافت فرسوده از جمله مشکلات شهر بروجن است که بايد پيگيري شوند.
حمزه علي ولييان  در ابتدا از حسن اعتماد اعضاي شوراي اسلامي شهر که افتخار خدمتگزاري به مردم شهر بروجن را به فرزند اين آب و خاک و فرزند اين ديار قرار دادند که مسئوليت بسيار سنگين  در شرايط کنوني کشور مي باشد تشکر نمود و  اظهار اميدواري کرد که با تکيه بر خرد جمعي و کمک همه دوستان از اين مسئوليت سربلند بيرون بيائيم.
شهردار جديد بروجن در تشريح برنامه هاي خود ، ايجاد درآمد جهت توسعه پايدار و ايجاد فضاي مناسب جهت سرمايه گذاري همراه با مشارکت مردم ،توسعه گردشگري و احياي صنعت توريسم جهت شناساندن بروجن در سطح ملي و بين المللي با توجه به پتانسيل مهم مانندمنطقه نمونه گردشگري سياسرد، گسترش صنعت بومي گردي با توجه به اينکه اين صنعت جزو پاکترين صنعت  دنيا هست و از هر ده شغل در دنيا يک شغل مربوط به اين صنعت مي باشد را از مهترين برنامه هاي خوددر مديريت شهري عنوان کرد .
ولييان اظهار کرد:احيا و حفظ باغات و افزايش سرانه فضاي سبز به عنوان ذخيره هاي شهر و توسعه آن ،زيباسازي، توسعه و عمران شهر ، اجراي پروژه هاي زيزبنايي  همسو با رعايت حفظ محيط زيست که در دراز مدت  بتواند توسعه پايدار شهر را به همراه بياورد از ديگر برنامه هاي شهرداري مي باشد.
وي افزود ،با اشاره به چالش تامين مالي ، فعاليت هاي مختلف شهرداري از جمله وظايف متعددي که در قانون شهرداري ها به عهده اين نهاد گذاشته است .هر روز جدي تر شده و طلب مي کند مجموعه عوامل درگير در اين موضوع به ويژه اعضاي محترم شهر که جزو ارکان اصلي  مديريت شهري مي باشند جدي تر از هميشه  همراهي و همدلي  با شهردار را داشته باشند تا با يافتن منابع جديد به درامد پايدار وابستگي خود را به درامدها ي ناپايدار کم وحتي  قطع کنيم.
شهردار جديد بروجن در پايان به کليه کارکنان صديق شهرداري و شهروندان نويد پويايي و انسجام را داد و معتقد است اين امر با همکاري  و همبستگي همگان دست يافتني خواهد شد.
گفتني است در ادامه با قرائت حكم استاندار، مهندس حمزه علي وليان به عنوان شهردار جديد بروجن معرفي شد.
 
 
 

افزودن دیدگاه