• جمعه 14 اردیبهشت 1403
بودجه سال 1400شهرداري بروجن 100 درصد محقق شد

شهردار بروجن با اشاره به بودجه 350ميلياردي ريالي اين شهر در سال 1400 گفت،با تلاشهاي انجام شده 100 درصد اين بودجه تحقق پيدا کرد

کد خبر: 30613 تاریخ انتشار: 1401/02/11
نمایش: 1267
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن: حمزه‌علي ولييان به‌مناسبت روز شوراهاي اسلامي در نشست مجموعه مديريت شهري بروجن با اصحاب رسانه و خبرنگاران تاکيد کرد: شوراي اسلامي شهر بروجن بودجه ۱۴۰۱ شهرداري را ۶۱۰ ميليارد ريال تصويب کرد که نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد رشد دارد.
وي افزود: ۶۰ درصد بودجه امسال شهرداري بروجن به طرح‌هاي عمراني و ۴۰ درصد براي هزينه‌هاي جاري اختصاص يافته است و ۱۰۰ درصد آن تا پايان امسال محقق مي‌شود.
ولييان به اختصاص ۳۰ ميليارد ريال اعتبار براي انتقال اصناف صنايع نيمه مزاحم بروجن اشاره و تصريح کرد: عمليات اجرايي ساخت پارکينگ طبقاتي بروجن با ۲۷ ميليارد ريال اعتبار به‌زودي آغاز مي‌شود.
وي با اشاره به راه‌اندازي سامانه الکترونيکي کنترل ترافيک بروجن در آينده‌اي نزديک يادآور شد: پيمانکار اين طرح انتخاب شده و در مراحل پاياني است.
شهردار بروجن با اشاره به شيوع ويروس کرونا در دو سال گذشته اظهار داشت: در اين مدت درآمدهاي پايدار شهرداري‌ها با آسيب جدي مواجه شد.
وي درخصوص مطالبات نيروهاي پارکبان و خدمات شهري شهرداري بروجن گفت: اين شهرداري هزينه‌هاي شرکت‌هاي خدماتي زيرمجموعه را به‌موقع پرداخت کرده و هيچ‌گونه بدهي به آن‌ها ندارد.
ولييان اعتبار مصوب ساخت پل زيرگذر بيمارستان حضرت ولي‌عصر (عج) بروجن را ۳۹۰ ميليارد ريال اعلام و تاکيد کرد: از اين مبلغ ۲۰۰ ميليارد ريال ا اعتبارات ملي تامين شده است و بقيه اعتبار آن در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري اختصاص مي‌يابد.
وي با اشاره به مشکل روشنايي جاده محله صادقيه بروجن افزود: ۲۴ ميليارد ريال اعتبار ملي براي تامين روشنايي اين مسير اختصاص يافت که عمليات اجرايي آن تا ۲ هفته ديگر از سوي اداره‌کل راه و شهرسازي استان و جدول‌کشي و اجراي رفيوژ وسط از سوي اين شهرداري آغاز مي‌شود.
شهردار بروجن به کاشت ۹ هزار اصله درخت در دو سال اخير در پارک‌هاي جنگلي اين شهر اشاره و تصريح کرد: نمادهايي (المان) براي بافت‌هاي فرسوده شهر طراحي شده است که يکي از آن‌ها به‌زودي در ميدان مُلاذوالفقار نصب خواهد شد.
وي يادآور شد: شهرداري بروجن جابجايي ميدان عرضه دام زنده و ميدان ميوه و تره‌بار و انتقال آن به خارج از شهر را با جديت در دستور کار قرار داده که تحقق آن نيازمند همکاري بيشتر سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري و اداره‌کل راه و شهرسازي استان است.
رييس شوراي اسلامي شهر بروجن نيز گفت: اعضاي اين شورا محله‌هاي شهر را تقسيم‌بندي و امور هر محله را به‌منظور تدوين برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱ به‌صورت ميداني رصد کردند.
سعيد کُرديان تاکيد کرد: تدوين برنامه براي محله‌هاي کمتربرخوردار، راه‌اندازي طرح‌هاي راکد، رونق در مجتمع فناوران با هدف استقرار صنايع نيمه‌مزاحم و جابجايي ميدان عرضه دام زنده از برنامه‌هاي اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن تا پايان همين دوره به‌شمار مي‌رود.
وي افزود: اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن ارتقاي جاده بروجن به محله صادقيه و روشنايي اين مسير را تا پايان سال‌جاري به سرانجام مي‌رسانند.
وي با اشاره به مشکلاتي در محله الهيه بروجن و بروز نارضايتي‌ها بين اهالي اين محله يادآور شد: ۱۰۰ ميليارد ريال اعتبار ملي براي تحويل فازهاي يک و دو الهيه در نظر گرفته شده است و در همين راستا شهرداري به‌زودي اجراي فضاي سبز، جوي و جدول و ساير اقدامات عمراني را در دستور کار قرار مي‌دهد.
کُرديان با اشاره به نام‌گذاري هفته آخر خردادماه به نام هفته بروجن با عنوان «معنويت، فرهنگ، علم و هنر» اظهار داشت: توجه به جايگاه واقعي شوراهاي شهرها به‌عنوان يک نهاد مستقل ضروري است.
 
 

افزودن دیدگاه