• جمعه 14 اردیبهشت 1403
آمادگي شهرداري بروجن جهت ميزباني از مسافران و گردشگران در تعطيلات عيد سعيد فطر

شهردار بروجن از آمادگي پارک ها و فضاهاي سبز شهر بروجن براي خدمات رساني و استقبال از ميهمانان در تعطيلات عيد سعيد فطر خبر داد

کد خبر: 30625 تاریخ انتشار: 1401/02/12
نمایش: 920
اخبار
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن ، حمزه علي ولييان   با اشاره به ورود مسافران در ايام تعطيلات عيدسعيد  فطر به شهر بروجن اظهار داشت:
تمهيدات لازم و برنامه‌ريزي‌هاي مورد نظر جهت استقبال از مسافران صورت گرفته شده تا به بهترين شكل از ميهمانان پذيرايي انجام شود.
ولييان  با بيان اينکه در همين زمينه بحث تنظيف محيط شهري،نظافت و رفت و رو معابر اصلي و پرتردد و اماكن گردشگري، پاكيزگي و آماده‌سازي پارك‌ها و فضاي سبز، ترميم مبلمان شهري اعم از وسايل بازي و نيمكت‌ها، رفع نقص روشنايي پارك‌ها و.. در دستور کار بوده و به طور مطلوب انجام پذيرفته است، افزود: تجهيز و آماده سازي بوستان هاي واقع شده در ميادين ورودي شهر و همچنين تأمين تسهيلات رفاهي مورد نياز براي آنها از ديگر اقدامات انجام شده مي‌باشد.
شهردار بروجن  با اشاره به آماده باش کليه نيروهاي خدماتي، فضاي سبز، سازمان حمل و نقل همگاني ، آتش نشاني ابراز اميدواري کرد شهرداري بروجن  با همکاري و تعامل کليه دستگاهها بتواند، خدمات مناسبي را به مسافران تابستاني در ايام تعطيل عيد فطر و پس از آن ارائه دهد.
 
 
 

افزودن دیدگاه