نه ماه خدمت بي منت و فعاليت شبانه روزي مديريت شهري بروجن بازديد و تبيين شد.

کد خبر: 311440 تاریخ انتشار: 1403/07/18 09:28:41
نمایش: 9
اخبار
نه ماه خدمت بي منت و فعاليت شبانه روزي مديريت شهري بروجن بازديد و تبيين شد.
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري بروجن در ۴ مهر ماه ۱۴۰۳، مديريت شهري بروجن ميزبان جمعي از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بود.
 
در اين تور بازديد از پروژه هاي فعال شهرداري که با حضور شهردار ، اعضاي شوراي اسلامي جمعي از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان  به ميزباني شهرداري برگزار گرديد از بيش از ۱۸  پروژه  عمراني فعال سطح شهر بازديد بعمل آمد.
 
شهردار بروجن هدف اين اقدام را تشريح پروژه ها و تبيين نه ماه تلاش شبانه روزي خادمان مردم در مجموعه مديريت شهري و ارتباط موثر با اصحاب رسانه و بازديد از بيش از ۱۸ پروژه فعال عمراني در سطح شهر بيان نمود و گزارشي از خدماتي که در مسير عمران، آباداني و توسعه شهر بروجن در حال اجراست را در راستاي فرضيه‌ي جهاد تبيين ارائه داد.
 
در اين بازديد ها اصحاب رسانه از نزديک در جريان اجراي پروژهايي از جمله اصلاح ضلع شرقي ميدان نبوت، سنگ کاري بلوار ساحلي و کارگاه ساخت پل انتهاي بلوار مدرس ، پارک مواليد و بلوار طوس جنوبي ، محوطه سازي شهداي گمنام ، جاده دسترسي پل ۲۰ بهمن و فن آوران ، جاده سلامت فاطميه ، آرامستان ،پارکينگ طبقاتي شترخون ، آبنماي پارک ملت و... قرار گرفتند و شهردار بروجن توضيحات هر پروژه را در محل ارائه نمود.
 
 
روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر بروجن
 

افزودن دیدگاه