• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
مراسم گراميداشت سردار سليماني

مراسم گراميداشت فرماندهي که مزد سالها مجاهدتش در دفاع مقدس و جبهه مقاومت شهادت رقم خورده و با رفتنش امتي را داغدار کرده ..

کد خبر: 319 تاریخ انتشار: 1398/11/03
نمایش: 4215
اخبار
رئيس شوراي شهر بروجن:اين برنامه در راستاي سلسله نشستهايي است که شوراي شهر در باب مسائل فرهنگي شهر برگزار ميکند و هدف اصلي اين برنامه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است .
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن :مراسم گراميداشت سردار دلها حاج قاسم سليماني و يابود شهداي جبهه مقاومت و سانحه هوايي با حضور مردم شهيد پرور شهرستان بروجن و با سخنراني سردار علي شمشيري و نواي گرم مداح اهل بيت حاج محمد يزدخواستي در محل سالن شهيد تندگويان بروجن برگزار شد.
رئيس شوراي شهر بروجن هدف اصلي برگزاري اين برنامه را ترويج فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و گفت اين برنامه در راستاي سلسله نشستهايي است که شوراي شهر در باب مسائل فرهنگي شهر برگزار ميکند و هدف اصلي اين برنامه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است .
سردار علي شمشيري به عنوان سخنران برنامه رمز پيروزي جبهه مقاومت در عرصه هاي گوناگون را الگوگيري از فرهنگ ايستادگي و مقاومت ملت ايران برشمرد  که به جهانيان نشان داد با دست خالي هم ميتوان در برابر  ابرقدرت ها ايستادگي کرد
.روحيه اي که اکثرا قريب به اتفاق پيش بيني مي کردند دوماه الي سه ماه ساقط مي شود در مقابل اينها ايستاد چرا همان الگوهايي که امام فرمودند عملياتي شد
سردار شمشيري با بيان  اينکه شهادت سردار سليماني  خللي بر سياست هاي جمهوري اسلامي ايران  در حمايت از جبهه مقاومت وارد نخواهد کرد افزود کمتر از 12 ساعت  بعد از شهادت شهيد سردار سليماني سردار قاآني به فرماندهي نيروي قدس منصوب شد اين به اين معنا هست که ما حتي نيم روز هم اجازه نميدهيم که سياستهاي ترسيم شده و وظايفي که در رابطه با جبهه مقاومت داريم در آن تاخير يا خلل يا سستي ايجاد شود.
 
 
 

افزودن دیدگاه