• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر

همزمان با پنجمين روز از دهه مبارک فجر نشست تخصصي بانوان درشهرداري بروجن برگزار شد.

کد خبر: 326 تاریخ انتشار: 1398/11/16
نمایش: 4923
اخبار
حجت الاسلام ملک پور:همه زنان جامعه انساني که به عنوان مربي انسانيت هستيد بايستي با تا ثير پذيري از بانوي بزرگ عالم حضرت زهرا (س) جايگاه واقعي خود را در جامعه پيدا کنيد هم در نقش مادرانه هم در نقش همسرانه هم در نقش يار و ياور بودن .
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر نشست تخصصي بانوان ادارات بروجن در محل سالن اجتماعات شهرداري بروجن برگزار شد.
در اين نشست حجت الاسلام ملک پور به عنوان سخنران گفت:امروزه غرب تلاش مي کند بانابود کردن نهاد خانواده در جامعه هاي اسلامي مسلط شود، لذا مي خواهد جايگاه زن  و مادر را تغيير و آن را از بين ببرد. ايشان حضرت زهرا (س) را به عنوان الگوي برچسته براي زنان جامعه ما  معرفي کرد و تاکيد کرد همه زنان جامعه انساني که به عنوان مربي انسانيت هستيد بايستي با تا ثير پذيري از بانوي بزرگ عالم حضرت زهرا (س) جايگاه واقعي خود را در جامعه پيدا کنيد هم در نقش مادرانه هم در نقش همسرانه هم در نقش يار و ياور بودن
حجت الاسلام ملک پور در پاسخ به سوال اينکه چرا جوامع مدرن ، غرب و صنعتي ميخواهند بنياد خانواده از هم پاشيده شود گفت ،علت آن اين است که آنها بشر را به جاي خدا معرفي کرده اند و مي گويند هر چي هست همين بشر است . هرچي هست همين زن است . هر چي هست همين مرد است .زن علاوه برتربيت فززند حضورش در فعاليتهاي اجتماعي  و جامعه جدي است البته با فعاليتهاي که با شخصيت زن  هماهنگي و سازگاري داشته باشد .با نگاه ديني نميتوان بگوييم که زن در فعاليتهاي اجتماهي حضور پيدا نکند  و جلوگيري کنيم از حضور زن  و فعاليتهاي احتماعي بلکه اين وظيفه  احاد جامعه است که اين بستر را فراهم کند.
 
 

افزودن دیدگاه