• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
آئين تجليل از خيرين حوزه سلامت

آئين تکريم و سپاس از خيرين سلامت در حوزه مديريت شهري با حضور نماينده منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي ،فرماندار شهرستان ،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهربروجن در محل سالن اجتماعات شهرداري بروجن برگزار ش

کد خبر: 359 تاریخ انتشار: 1399/02/14
نمایش: 1933
اخبار
رئيس ستاد بحران شهرداري بروجن با اشاره به خدمات ارزنده کشاورزان نيک انديش در فعاليت پنجاه روزه خود در محلول پاشي معابر و تاسيسات با استفاده از تجهيزات و نيروي انساني خود به آثار و برکات اين حرکت خير در جامعه اشاره نمود و با بيان احاديث و روايات براي ايشان بهترين پاداشها را از جانب خداوند يکتا مسالت نمود
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: آئين تکريم و سپاس از خيرين سلامت در حوزه مديريت شهري با حضور نماينده منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي ،فرماندار شهرستان ،شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهربروجن در محل سالن اجتماعات شهرداري بروجن برگزار شد.
شهردار بروجن در آئين تکريم و سپاس از خيرين سلامت در حوزه مديريت شهري به تشريح فعاليتهاي دوماهه شهرداري در مقابله با ويروس کرونا پرداخت و گفت : ضدعفوني معابر و تاسيسات شهري از قبيل بيمارستان ها،پمب بنزين ها ،ميدان ميوه و تره بار،مراکز دام فروشي و..مسدود و محدود نمودن اماکن عمومي و پرتجمع  از قبيل آرامستان ،منطقه نمونه گردشگري سياسرد ،بوستان هاي سطح شهر ،موزه شهر و همچنين رعايت فاصله گذاري قيزيکي در ناوگان حمل و نقل شهري و راه اندازي پويش در خانه بمانيم اينها گوشه اي از اقدامات انجام شده توسط مديريت شهري بوده که بي شک يکي از دلايل تثبيت اين بحران در شهر بوده است.
مهندس ولييان در ادامه به ساخت دستگاه توربوجت توسط مهندسان فني اداره آتش نشاني و خدمات ايمني اين شهرداري اشاره و خاطر نشان نمود در طي فعاليت ضدعفوني نمودن معابر و تاسيسات شهري بيش از هشتصد هزار ليتر آب ژاول مصرف شده است .
رئيس ستاد بحران شهرداري بروجن با اشاره به خدمات ارزنده کشاورزان نيک انديش در فعاليت پنجاه روزه خود در محلول پاشي معابر و تاسيسات با استفاده از تجهيزات و نيروي انساني خود به آثار و برکات اين حرکت خير در جامعه اشاره نمود و با بيان احاديث و روايات براي ايشان بهترين پاداشها را از جانب خداوند يکتا مسالت نمود.
   منتخب مردم شهرستان بروجن در آئين تکريم و سپاس از خيرين سلامت در حوزه مديريت شهري ويروس کرونا را مظهر شناخت ظرفيتهاي جديد در جامعه دانست.وگفت:اين ويروس يک گرمي که سيستم جامعه انساني را به هم ريخته درسهايي براي ما داشت
دکتر جعفري اولين درس اين ويروس را اينگونه تشريح نمود که ما ظرفيتهاي داريم که وقتي در تنگنا قرار مي گيريم بروز  پيدا مي کند . همانگونه که خداوند فرموده :که انسانها وقتي در فشار قرار مي گيرند به دنبال راه و چاره هستند .ايشان در ادامه خاطر نشان نمود کسي فکر نمي کرد در کشوري که در شرايط بحران و تحريم ظالمانه قرار دارد با کمک توليدکنندگان و شرکتهاي دانش بنياد در کمترين زمان کشور را در راستاي توليد ماسک و مواد ضدعفوني کننده و تجهيزات پزشکي مرتفع نمايد
منتخب مردم شهرستان در تشيح درس دوم از اين ويروس نو پديد به قابليتهاي جوانان اين مرزو بوم اشاره و خاطر نشان نمود جوانان کشور آمادگي آن را دارند که در بدترين شرايط کشور را روي پاي خود نگه دارند.
ايشان تشريح نمود هر چند مردم از وضعيت اقتصادي موجود کشور ناراضي بوده اند به محض ورود اين ويروس به کشور امثال خيرين همچون خيرين سلامت در حوزه مديريت شهري به ميدان آمدند و شاهد همدلي مردم بوديم که اين همگرايي و وحدت در کشور مثال زدني بود.
دکتر جعفري با اشاره به ايثار گريهاي مردم در 8 سال دفاع مقدس اين ايام را به سالهاي دفاع مقدس تشبيه نمود که هر کس تواني دارد صادقانه در مسير خدمت به مردم و کشور قرار مي دهد.
وي در پايان با اشاره به نرخ بالاي بيکاري در شهرستان واستان يکي از راههاي برون رفت از اين معضل بالاخص در حوزه کشاورزي را ايجاد شهرک هاي گلخانه اي دانست و از ايجاد 5 شهرک گلخانه اي در شهرستان خبر داد.
 
در پايان اين آئين از دوتن از کشاورزان نيک انديش بروجني و همينطور از دونفر از بازاريان و کسبه نيک انديش در تهيه و توزيع بسته هاي حمايتي با لوح سپاس و هدايايي تقدير به عمل آمد.
 
 

افزودن دیدگاه