• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
تجليل از آتش نشانان بروجن +تصاوير

آئين تجليل از آتش نشانان شهرداري بروجن به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشاني و خدمات ايمني برگزار شد.

کد خبر: 399 تاریخ انتشار: 1399/07/08
نمایش: 3316
اخبار
شهردار بروجن:ضمن گراميداشت روز آتش نشاني با اشاره به لزوم به روزآوري تجهيزات اداره آتش نشاني شهرداري از خريد يک دستگاه پيکاپ ريچ با کاربري خودرو پيشرو خبر داد و گفت:آتشنشاني شهرداري بروجن در حوزه نيروي انساني متخصص حرف اول را مي زند ولي در بحث تجهيزات آتشنشاني کمبودهايي داريم که رفع آنها نيازمند کمک مسئولين شهرستان و استان مي باشد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: آيين تجليل از پرسنل آتشنشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن با حضور فرماندار شهرستان , اعضاء شوراي اسلامي , شهردار و مديران شهرداري بروجن در محل ايستگاه شماره 2اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري برگزار شد.
در ابتداي اين آئين يزداني  رئيس اداره آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري  ضمن خوش آمد گويي به ميهمانان به تشريح مختصري از امکانات و گزارش عملکرد يک ساله اداره آتش نشاني و خدمات ايمني پرداخت .
در ادامه مهندس ولييان شهردار بروجن  ضمن گراميداشت روز آتش نشاني با اشاره به لزوم به روزآوري تجهيزات اداره آتش نشاني شهرداري از خريد يک دستگاه پيکاپ ريچ با کاربري خودرو پيشرو خبر داد و گفت:آتشنشاني شهرداري بروجن در حوزه نيروي انساني متخصص حرف اول را مي زند ولي در بحث تجهيزات آتشنشاني کمبودهايي داريم که رفع آنها نيازمند کمک مسئولين شهرستان و استان مي باشد.
وي افزود: در صورت اختصاص کمک هاي لازم جهت خريد تجهيزات مدرن ، بسياري از نگرانيهاي مديران و پرسنل آتش نشاني و همچنين همشهريان عزيز رفع خواهد شد.
وي در پايان با تقدير از حضور فرماندار و اعضاي شوراي شهر و ساير مدعوين و حاضرين در آئين تجليل از آتش نشانان ،روز آتش نشان را به مردان بي ادعايي که علاوه بر اجراي وظايف اختصاصي خود در تمام فعاليتهاي خدمات شهري همگام و همراه مجموعه ‌ي شهرداري هستند تبريک گفت و براي آنها آرزوي موفقيت  نمود.
ابوالقاسم منصوري رئيس  شوراي اسلامي شهر بروجن در آئين تجليل از آتش نشانان شهرداري بروجن که به مناسبت روز آتش نشاني و ايمني برگزار مي شد، گفت:آتش نشانان عزيز و شجاع ما با شجاعت ، شهامت و وظيفه شناسي در صحنه ها و بحرانهاي  مختلف کمبود امکانات را در خيلي از جاها جبران نموده اند
وي با تجليل از تلاشها و اقدامات آتش نشانان شهرداري بروجن اظهار داشت ماشاهد بوده ايم عزيزان آتش نشان علاوه برحضور در سوانح ،امداد و نجات و...به صورت شبانه روزي براي مقابله با ويروس کرونا اقدام به ضدعفوني  معابر ،اماکن عمومي ،درمانگاهها نمودند که  دست تک تک آتش نشانان را مي بوسيم که جان خود را  به خطر مي اندازند تا جان شهروندان را حفظ کنند.
در پايان آئين تجليل نيز با اهداي لوح تقدير ازآتش نشانان شهرداري تجليل به عمل آمد.
 
 
 

افزودن دیدگاه