• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
نشست هم انديشي شوراي اسلامي شهر بروجن با شهروندان گرامي+تصاوير

هفتمين نشست هم انديشي شوراي اسلامي شهر بروجن با شهروندان برگزار شد.

کد خبر: 400 تاریخ انتشار: 1399/07/14
نمایش: 3815
اخبار
هفتمين نشست هم انديشي شوراي اسلامي شهر بروجن با شهروندان با موضوع پيشگيري ازشيوع بيماري کرونابرگزار شد.که درپايان ضمن تشکر از همراهي شهروندان بيانيه اي صادر نمودند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: هفتمين نشست هم انديشي شوراي اسلامي شهر بروجن با شهروندان با موضوع پيشگيري ازشيوع بيماري کرونا برگزار شد.
در پايان اين نشست هم انديشي تصميات ذيل گرفته و بيانه اي صادر شد.
متن بيانيه پاياني هفتمين نشست هم انديشي شوراي اسلامي شهر بروجن با شهروندان گرامي به شرح ذيل مي باشد.
باسمه تعالي
مردم فهيم شهرستان بروجن
 اين روزها اخبار و اطلاعات منتشر شده ؛ مبني برسرعت انتقال و شيوع بيماري کرونا را در شهرمان مي شنويم و به گفتۀ مسئولين بهداشت و درمان ، وضعيت فراگيري و پيشروي اين ويروس منحوس در شهرستان به حالت قرمز و فوق قرمز مي رود ،که متأسفانه اين امر موجي از نگراني و ترس را براي آحاد مردم ايجاد نموده است . بديهي است هر گونه اقدام پيشگيرانه بدون مشارکت و همراهي شما مردم شريف و متعهد، امکان پذير نخواهد بود وتنها با همکاري و همياري  شما  مي توان زنجيرۀ انتقال اين بيماري را قطع نمود .پس بياييد با پويش رعايت بيشتر پروتکل هاي بهداشتي  سلامتي را براي  خود و ديگران به ارمغان برده و از اين  نگراني و ترس ايجاد شده رهايي يابيم..
۱-از برگزاري و حضور در هر گونه مراسم عروسي ، جشن و عزاداري ... که باعث تجمع مي شود جدا خودداري کنيم
۲- در هنگام حضور درمکان هاي خريد ،بانکها ،داروخانه ها و پاساژها فاصلۀ اجتماعي را رعايت کرده و از ماسک و دستکش استفاده کنيم.
 ۳ _ از مسافرت هاي غير ضروري و تفريحي جدا خودداري کنيم
۴_ از آلوده کردن محيط شهري ، کوچه و خيابان به وسيلۀ رها کردن ماسک و دستکش و دستمال هاي آلوده جدا خودداري کنيم.
۵_از دست زدن به مواد خوراکي که قصد خريد آن را نداريم، اجتناب کنيم.
6-مردم عزيز با همراهي در پويش همدلي و رعايت پروتکل هاي بهداشتي به کمک قشرآسيب پذير و کم درآمد شهرستان بياييم تا شهرمان را به وضعيت عادي و سفيد برگردانيم.
 در پايان با نهايت تشکر از عموم مردم عزيز که با رعايت تمامي نکات بهداشتي ، کادر متعهد و زحمت کش بهداشت و درمان  و گروههاي جهادي و داوطلب  نيروهاي خدوم شهرداري که در امر تغسيل و تدفين ،نهايت همکاري را داشته و با رعايت همه موراد با تبعيت از تصميمات ستاد کروناي شهرستان در مقابله با ويروس کرونا همياري مي کنند ،کمال قدرداني و قدرشناسي را داريم..
شوراي اسلامي شهر بروجن
 
 

افزودن دیدگاه