• دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
بيمارستان بروجن، صاحب راه دسترسي مناسب شد

با بهسازي و آسفالت فاز يک و دو مسيرهاي دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) بروجن، اين مرکز بزرگ بهداشتي و درماني از راه دسترسي مناسب برخوردار شد

کد خبر: 401 تاریخ انتشار: 1399/07/23
نمایش: 1523
اخبار
شهردار بروجن: با بيان اينکه هم‌اکنون زمينه دسترسي ايمن خودروهاي امدادي و شخصي از مسيرهاي مذکور به بيمارستان فراهم است، افزود: اجراي اين طرح عمراني شامل جدول‌کشي، اجراي اساس، بهسازي و آسفالت 10 روز زمان برده و بيش از 2 هزار تُن آسفالت مصرف شده است.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن: حمزه‌علي وليان شهردار بروجن ؛  با اشاره به تعريف سه مسير دسترسي به بيمارستان ولي‌عصر (عج) گفت: پس از تکميل فاز يک، فاز دو مسير دسترسي به اين بيمارستان نيز به مساحت 12 هزار مترمربع بهسازي و آسفالت شد.
 

وي با بيان اينکه هم‌اکنون زمينه دسترسي ايمن خودروهاي امدادي و شخصي از مسيرهاي مذکور به بيمارستان فراهم است، افزود: اجراي اين طرح عمراني شامل جدول‌کشي، اجراي اساس، بهسازي و آسفالت 10 روز زمان برده و بيش از 2 هزار تُن آسفالت مصرف شده است.
 
شهردار بروجن همچنين از احداث فاز سه مسير دسترسي به بيمارستان خبر داد و تصريح کرد: مطالعات اين طرح توسط مهندسين مشاور انجام شده که پس از تصويب و اخذ مجوز در کميسيون ماده 23 و کميته برنامه‌ريزي استان، عمليات اجرايي آغاز مي شود.
 
وليان اضافه کرد: مبلغ اين پيمان شامل احداث کنارگذر و پل روگذر يکصد ميليارد ريال بوده که با انتخاب پيمانکار از طريق مناقصه ظرف 9 ماه کاري اتمام و به بهره‌برداري مي‌رسد
 
 

افزودن دیدگاه