• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
ديدار شهردار و شوراي اسلامي شهر بروجن با دادستان جديد بروجن جناب آقاي حاج آقا معمار+تصاوير

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن با دادستان جديد ديدار و گفتگو کردند.

کد خبر: 404 تاریخ انتشار: 1399/08/06
نمایش: 17292
اخبار
شهرداربروجن ضمن تبريک انتخاب ايشان بعنوان دادستان جديد اظهار کرد: شهرداري همواره زحمات زيادي را براي دادگستري اين شهر داشته است وآمادگي دارد تا در تمام زمينه ها با دستگاههاي قضايي همکاري کند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري وشوراي اسلامي بروجن: صبح روز سه شنبه 6 آبان ماه  شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر بروجن با دادستان جديد ديدار و گفتگو کردند.
در ابتداي اين ديدار ابوالقاسم منصوري رئيس شوراي اسلامي شهر ضمن تبريک انتخاب حاج آقا معمار بعنوان دادستان جديد شهرستان بروجن، حضور وي در بروجن را با توجه به سابقه درخشان ايشان مايه خير و برکت دانست و اظهار کرد مجموعه شورا و شهرداري در تمام بخش‌ها همگام با دادگستري بوده و تمام همت خود را براي حل و فصل معضلات اين شهر انجام خواهند داد .
 در ادامه مهندس ولييان شهرداربروجن ضمن تبريک انتخاب ايشان بعنوان دادستان جديد اظهار کرد: شهرداري همواره زحمات زيادي را براي دادگستري اين شهر داشته است وآمادگي دارد تا در تمام زمينه ها با دستگاههاي قضايي همکاري کند.
دادستان شهرستان بروجن ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار گفت: شهرستان بروجن داراي مردمي با فرهنگ هستند و خدمت به مردم نعمتي بزرگ هست و تاکيد کرد که ما بايد قدردان آنها باشيم. تا مي توانيم به مردم خدمت کنيم تا در سايه امنيت بيشتر بتوانند زندگي بهتري داشته باشند. و موجبات رضايت آنها را فراهم آوريموي درپايان شورا و شهردار را امين مردم دانست و تصريح کرد: شورا با توجه به اينکه توسط مردم انتخاب مي شوند سهم به سزايي در آرامش شهر و اتحاد بين مردم دارد و ما هم تا آنجايي که بتوانيم با شورا و شهرداري در راستاي اجراي قانون همکاري لازم را خواهيم داشت.
پيگيري رفت و آمد و توقف  ماشين هاي سنگين در سطح شهر، انتقال مشاغل نيمه مزاحم و... از مهم ترين مباحث مطرح شده توسط شهردار و شوراي شهر بروجن در اين ديدار بود

 
 

افزودن دیدگاه