• شنبه 15 اردیبهشت 1403
سه طرح نورپردازي شهري در بروجن افتتاح شد

شهردار بروجن گفت: در آستانه بهار طبيعت و به‌مناسبت اعياد شعبانيه سه طرح نورپردازي شهري در بروجن افتتاح و بهره‌برداري شد.

کد خبر: 457 تاریخ انتشار: 1399/12/16
نمایش: 2618
اخبار
شهردار بروجن: نورپردازي باعث نشان دادن حريم عمومي موجود در فضاي شهري بوده که در ايجاد امنيت، آسايش و جذابيت محيط‌هاي شهري نقش‌آفرين است.
سه طرح نورپردازي شهري در بروجن افتتاح شد
 
شهردار بروجن گفت: در آستانه بهار طبيعت و به‌مناسبت اعياد شعبانيه سه طرح نورپردازي شهري در بروجن افتتاح و بهره‌برداري شد.
به گزارش روابط‌ عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن:
مهندس ولييان در آيين افتتاح و بهره‌برداري طرح‌هاي شهرداري بروجن تأکيد کرد: اين طرح‌ها با دو ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال اعتبار شامل نورپردازي ميدان شهيد بهشتي، بلوار بوعلي و بلوار مدرس بوده که با هدف زيباسازي سيماي شهري و ارتقاي کيفيت فضاي شهري اجرايي شده است.
وي درخصوص اجراي طرح نورپردازي ميدان شهيد بهشتي بروجن افزود: امروزه ارتقاي کيفيت فضاي شهري و زيباسازي شهرها به يکي از مهم‌ترين درخواست‌هاي شهروندان تبديل شده است.
ولييان تصريح کرد: نورپردازي باعث نشان دادن حريم عمومي موجود در فضاي شهري بوده که در ايجاد امنيت، آسايش و جذابيت محيط‌هاي شهري نقش‌آفرين است.
وي ميدان شهيد بهشتي را يکي از مهم‌ترين ميدان‌هاي شهر بروجن دانست و بيان داشت: اين ميدان جزو ورودي‌هاي اصلي اين شهر بوده که عمليات نورپردازي آن با ريسه‌هاي دي ام ايکس (DMX) افکت‌دار و با بيش از ۱۵۰ برنامه متنوع نورپردازي و يک ميليارد و ۲۰۰ ميليون ريال اعتبار اجرايي شد.
شهردار بروجن اضافه کرد: نورپردازي  بلوارهاي بوعلي و مدرس اين شهر با المان‌هاي نوري سان لايت و والواشر پرچمي و با افزون‌بر يک ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار اجرا شده است.
ولييان عنوان داشت: عمليات اجرايي طرح نورپردازي ميدان انقلاب بروجن نيز در دستور کار شهرداري قرار دارد..
 
 
 

افزودن دیدگاه