• جمعه 14 اردیبهشت 1403
پيام شهردار بروجن به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

مهندس ولييان شهردار بروجن طي پيامي، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران را به مردم شهيدپرور و ولايتمدار شهر بروجن بالأخص خانواده‌هاي معظم شهدا و خدمتگزاران اين عرص

کد خبر: 464 تاریخ انتشار: 1399/12/24 07:51:33
نمایش: 839
اخبار
بدون شک عزت و سرافرازي ايران اسلامي مرهون ايثار و جانفشاني‌هاي شهداي گرانقدر و نيز از خودگذشتگي هاي جانبازان و ايثارگراني است که در راه دفاع از کشور و ميهن عزيز اسلامي مان از هيچ تلاشي دريغ نکرده اند.
پيام شهردار بروجن به مناسبت بزرگداشت  روز شهدا
 
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ،مهندس ولييان شهردار بروجن طي پيامي، ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسيس بنياد شهيد و امور ايثارگران را به مردم شهيدپرور و ولايتمدار شهر بروجن بالأخص خانواده‌هاي معظم شهدا و خدمتگزاران اين عرصه تبريک گفت.
 متن پيام به شرح زير است :
 
به نام خدا
 
باسلام و  درود به ارواح طيبه شهدا
فرارسيدن ۲۲ اسفند؛ سالروز فرمان تاريخي حضرت امام خميني (ره) مبني بر تأسيس بنياد شهيد انقلاب اسلامي و روز بزرگداشت شهدا را گرامي و اين روز را  به محضر ملت شريف ايران  و به خصوص خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران تبريک مي‌‌گويم.
  خداوند متعال در قرآن کريم در خصوص شهدا فرموده است «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزي داده مي‌شوند و به جهت همان ايثار، از خودگذشتگي، عشق و ايمان راستين همواره در اذهان و خاطره‌ها زنده خواهند ماند .
 خدمت به خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران از بالاترين و باارزش‌ترين خدمات است و نزد خداوند متعال قرب و ارزش بسيار بالايي دارد و مجموعه مديريت شهري بروجن نيز در همه حال خدمت‌گزار اين عزيزان است.
 بدون شک عزت و سرافرازي ايران اسلامي  مرهون ايثار و جانفشاني‌هاي شهداي گرانقدر و نيز از خودگذشتگي هاي جانبازان و ايثارگراني است که در راه دفاع از کشور و ميهن عزيز اسلامي مان از هيچ تلاشي دريغ نکرده اند.
 اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره‌ي شهيدان انقلاب اسلامي، شهداي جنگ تحميلي، شهداي مدافع حرم و شهداي عرصه علم و جهاد برخود وظيفه مي‌دانم از پايداري و شکيبايي، صبر و صلابت و بصيرت خانواده هاي محترم شهدا، جانبازان و ايثارگران قدرداني نمايم
 
 مهندس ولييان
شهردار بروجن
 
 

افزودن دیدگاه