• شنبه 15 اردیبهشت 1403
در روز شهردار از مهندس ولييان تجليل به عمل آمد

همزمان با سالروز شهادت سردار شهيد مهدي باکري ، درآئيني با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر و معاونين، مسئولين و پرسنل شهرداري از مهندس ولييان شهردار بروجن تقدير و تجليل به عمل آمد.

کد خبر: 469 تاریخ انتشار: 1399/12/26
نمایش: 1774
اخبار
رئيس شوراي شهر بروجن:گر چه در شرايط سخت اقتصادي کشور و بيماري کرونا قرارداريم، اما خداونـد را شــاکريم که با درايـت، تدابــير و اقدامات شجاعانه شهردار خوب و کاردان شهر، شاهد رشد و پيشرفت روزافزون در حوزه هاي عمراني، فرهنگي و… در سطح اين شهر هستيم.
در روز شهردار از مهندس ولييان تجليل به عمل آمد
همزمان با سالروز شهادت سردار شهيد مهدي باکري ، درآئيني با حضور اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونين، مسئولين و پرسنل شهرداري از مهندس ولييان  شهردار بروجن تقدير و تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ، به مناسبت پاسداشت روز شهردار، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونين و مديران و کارکنان شهرداري با حضور در سالن اجتماعات شهرداري با مهندس ولييان  ديدار نموده و از زحمات ايشان تقدير کردند.
ابوالقاسم منصوري رييس شوراي اسلامي شهر ضمن تبريک روز شهردار، و تبريک فرارسيدن اعياد شعبانيه و سال نو گفت: مسئولان و مردم فهيم و قدرشناس شهر شاهد خدمات ارزشمند شهردار و تيم همراه شان و توسعه پرشتاب شهر مي باشند.
وي همچنين افزود: اگر چه در شرايط سخت اقتصادي کشور و بيماري کرونا قرارداريم، اما خداونـد را شــاکريم که با درايـت، تدابــير و اقدامات شجاعانه شهردار خوب و کاردان شهر، شاهد رشد و پيشرفت روزافزون در حوزه هاي عمراني، فرهنگي و… در سطح اين شهر هستيم.
 
 

افزودن دیدگاه