• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
نشست شهردار و شوراي اسلامي با دادستان +تصاوير

نشست مشترک شهردار ، شوراي اسلامي شهر با دادستان،فرماندهي نيروي انتظامي و رئيس پليس راهور شهرستان در محل دفتر شهردار برگزار شد.

کد خبر: 488 تاریخ انتشار: 1400/03/02
نمایش: 2035
اخبار
شهردار بروجن:مجموعه شوراي شهر و شهرداري خواستار تعامل و همکاري مطلوب با دادستان شهرستان است لذا براي رفع مشکلات ذکر شده اقتدار دستگاه قضا مي تواند راهگشا باشد
نشست مشترک شهردار ، شوراي اسلامي شهر با دادستان،فرماندهي نيروي انتظامي و رئيس پليس راهور شهرستان در محل دفتر شهردار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي بروجن ؛ نشست مشترک شهردار ، شوراي اسلامي شهر با دادستان،فرماندهي نيروي انتظامي و رئيس پليس راهور شهرستان به منظور بررسي مسائل ،مشکلات و خواسته هاي شهروندان و شهرداري در محل دفتر شهردار برگزار شد.
 از موارد مطرح شده در اين نشست انتقال صنايع نيمه مزاحم و کسبه خيابان خيام،معضل سگ گرداني در پارک ها ومعابر ،تردد موتورسواران در پارک ها،توقف خودردهاي سنگين در معابر و.. بود که مقرر شدبا همکاري سه جانبه و به دستور  دادستان اقدامات قانوني لازم جهت رفع مشکلات مذکور انجام گردد.
شهردار بروجن:مجموعه شوراي شهر و شهرداري خواستار تعامل و همکاري مطلوب با دادستان شهرستان است لذا براي رفع مشکلات ذکر شده  اقتدار دستگاه قضا مي تواند راهگشا باشد
حاج آقا معمار دادستان شهرستان بروجن با تقدير از اعضاي شورا و شهردار بروجن به جهت تشکيل اين نشست از حسن توجه آنها تقدير کرد
وي با بيان اينکه برقراري نظم و امنيت وظيفه ذاتي دادستاني است گفت:منتي بر مردم و مسئولين نداريم و بدون ذره اي چشمداشت و توقع در جهت خدمت به مردم تلاش خواهيم کرد.
 
 

افزودن دیدگاه